رنگبندی ساعت های گلکسیActive 2 سامسونگ فاش شد

به گزارش مجله جاودان، بر اساس یک نشت اطلاعاتی از شرکت سامسونگ رنگبندی تازه ساعت های هوشمند گلکسی Active 2 این شرکت افشا شده است. این رنگبندی از مشکی تا طلایی گسترده است.

رنگبندی ساعت های گلکسیActive 2 سامسونگ فاش شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، ساعت هوشمند گلکسی Active 2 را می توان یکی از تازهترین کوشش های سامسونگ برای رقابت با ساعت هوشمند اپل دانست.

سامسونگ اظهار داشت که ساعت گلکسیActive 2 را در 5 آگوست(14 مرداد ماه) به طور رسمی رونمایی خواهد نمود. اما همزمان با این خبر، اطلاعاتی تازه از این ساعت هوشمند نیز منتشر شده است. تازهترین خبر در خصوص این ساعت هوشمند، احتمال رونمایی ساعت با رنگبندی تازه است.

بر اساس خبرها، قرار است شاهد یک ساعت مدل مشکی / نقره ای ، یک ساعت آبی کمرنگ / خاکستری و صورتی / طلایی / بژ باشیم. در مرحله بعد نیز خبرهایی از نسخه تازه ساعت هوشمند Under Armour منتشر شده است که با بندهای مشکی یا خاکستری عرضه می گردد. اگرچه هنوز این خبر تایید نشده اما احتمال می رود نسخه های رنگی بیشتری از این نسخه نیز وجود داشته باشد.

دقیقاً تعیین نیست که چه چیزی باعث تفاوت این نسخه با نسخه Active 2 خواهد شد ، هرچند که احتمالاً یکی از خدمات مرتبط با تناسب اندام مثل - MapMyFitness ، Endomondo و MyFitnessPal را شامل می گردد. ساعت هوشمندActive 2 می تواند دارای یک صفحه لمسی باشد و راهی را برای پیمایش رابط کاربری بدون پوشش همزمان صفحه فراهم می نماید. شایعه شده است که این ساعت از بلوتوث 5.0 در برد ، ECG ، سیستم تشخیص سقوط ، 768 مگابایت رم ، 4 گیگابایت حافظه ، تراشه اگزینوس 9110 و صفحه نمایش 360 Super AMOLED بهره می برد.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2200

به "رنگبندی ساعت های گلکسیActive 2 سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگبندی ساعت های گلکسیActive 2 سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید