رنگ بندی پرچمدار چینی نو بازار لو رفت!، عکس

به گزارش مجله جاودان، زومیت نوشت: طراحی و رنگ بندی گوشی هوشمند نوبیا Z60 اولترا قبل از رونمایی رسمی این محصول تأیید شد.

رنگ بندی پرچمدار چینی نو بازار لو رفت!، عکس

نوبیا در 19 دسامبر (28 آذر 1402) از گوشی Z60 اولترا در چین رونمایی خواهد نمود. این شرکت اکنون تصویری از پرچمدار جدیدش در ویبو به اشتراک گذاشته است که طراحی و رنگ بندی آن را نشان می دهد.

همان طور که مشاهده می کنید، نوبیا Z60 اولترا در سه رنگ مشکی، نقره ای و آبی عرضه خواهد شد. جلوی گوشی زد تی ای شاهد نمایشگر تمام صفحه هستیم که بریدگی پانچ هول ندارد و قاب پشتی دستگاه نیز از طراحی منحصربه فردی بهره می برد.

درحالی که مدل مشکی و نقره ای نوبیا Z60 اولترا قاب پشتی ساده ای دارند، اما بدنه پشتی مدل آبی از الگوهای کهکشانی استفاده می نماید. لبه های دستگاه صاف هستند و در لبه سمت راست آن دکمه تنظیم صدا، دکمه قرمز پاور و سوئیچ هشدار به چشم می خورد.

طبق گزارش های قبلی، نوبیا Z60 اولترا از نمایشگر 6.8 اینچی OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز بهره خواهد برد. قلب تپنده این دستگاه تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و حداکثر با رم 16 گیگابایت LPDDR5x و فضای ذخیره سازی یک ترابایتی UFS 4 عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری 6000 میلی آمپرساعتی، شارژ 80 وات، اندروید 14 و رابط کاربری MyOS اشاره نمود.

نوبیا Z60 اولترا از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی زیر نمایشگر بهره خواهد برد. قاب پشتی دستگاه نیز میزبان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال سه برابری خواهد بود. تأیید شده است که هر سه دوربین این دستگاه از لرزشگیر اپتیکال (OIS) پشتیبانی خواهند کرد.

قیمت گوشی نوبیا Z60 اولترا هنوز اعلام نشده است اما محتمل است به زودی اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه دردسترس قرار گیرد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 21 آذر 1402 بروزرسانی: 21 آذر 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2321

به "رنگ بندی پرچمدار چینی نو بازار لو رفت!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگ بندی پرچمدار چینی نو بازار لو رفت!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید