یک گوشی شگفت انگیز با قدرتمندترین باتری دنیا؛ Oukitel WP15 5G

به گزارش مجله جاودان، اوکیتل Oukitel، شرکت چینی سازنده گوشی های هوشمند، روز دوشنبه 23 اگوست (1 شهریور ماه) به طور رسمی از یک گوشی هوشمند بی نظیر به نام Oukitel WP15 5G رونمایی کرد که از یک باتری بزرگ و قدرتمند 15600 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و این قدرتمندترین باتری است که تا به امروز در گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این، گوشی Oukitel WP15 5G دارای ویژگی های قابل توجه دیگری همانند چیپست، دوربین و مقاومت بالایی است که آن را در ردیف یک گوشی رده بالا قرار می دهد.

یک گوشی شگفت انگیز با قدرتمندترین باتری دنیا؛ Oukitel WP15 5G

به گزارش خبرنگاران، کمپانی چینی اوکیتل که در سال 2007 تأسیس شد، در زمینه ساخت گوشی های مقاوم و مجهز به باتری های قدرتمند، تا به امروز کوشش های زیادی نموده و گوشی های متعددی را با این مشخصات راهی بازار نموده است. در واقع این سازنده چینی ارائه گوشی های مقاوم و با باتری های قدرتمند را در اولویت خود قرار داده تا کاربران علاقمند به این ویژگی ها را به سمت خود بکشاند. این کمپانی اما این بار کوشش نموده تا یک گوشی هوشمند با مشخصات قابل توجه در هر زمینه را روانه بازار کند. گوشی هوشمند Oukitel WP15 5G جدیدترین محصول این شرکت است که علاوه بر مشخصات کلی بالا، از قدرتمندترین باتری موجود در گوشی های هوشمند هم بهره می برد. در ادامه شما را با مشخصات عمده گوشی هوشمند Oukitel WP15 5G آشنا خواهیم کرد.

باتری گوشی Oukitel WP15 5G

مثل همواره، مهمترین ویژگی گوشی Oukitel WP15 5G باتری آن است که سازنده چینی این بار یک باتری بزرگ 15600 میلی آمپر ساعتی را برای آن در نظر گرفته است. گوشی WP15 به اسم یک دستگاه 5G به طور حتم باید بتواند تقاضای انرژی نسبتاً بالای جدیدترین فناوری شبکه را رفع کند. شرکت اوکیتل هم قطعاً با این موضوع آشنا بوده است، برای همین شرکت بزرگترین باتری را که تا به حال بر روی یک تلفن هوشمند 5G نصب شده، وارد نموده است. بنا به ادعای شرکت سازنده، این باتری مقاوم و قدرتمند می تواند تا 1300 ساعت زمان آماده به کار را برای کاربر عرضه کند که واقعاً شگفت انگیز است.

البته داشتن یک باتری بزرگتر همواره برای کاربران مجذوب نماینده نیست زیرا چنین باتری به نسبت خود احتیاجمند صرف زمان بیشتری برای شارژ شدن دارد. اما سازنده چینی برای این مشکل هم راه حلی پیدا نموده است؛ این شرکت به همراه گوشی هوشمند Oukitel WP15 5G یک سیستم شارژ سریع 18 واتی را هم ارائه می دهد که می تواند این مشکل را رفع کند. بنا به ادعای شرکت اوکیتل، این سیستم شارژ سریع می تواند باتری بزرگ 15600 آمپر ساعتی WP15 را در عرض 5 ساعت از حالت کاملاً خالی، به طور کامل پر کند.

قابلیت شارژ معکوس گوشی Oukitel WP15 5G

بسکمک از ما به علت استفاده مکرر از گوشی های هوشمند خود، احتیاجمند به همراه داشتن پاور بانک داریم تا در صورت احتیاج گوشی های خود را در هر مکان و شرایطی شارژ کنیم. اما اگر با چنین پاور بانک هایی سروکار داشته اید، حتماً متوجه شده اید که باتری 15600 میلی آمپر ساعتی Oukitel WP15 5G، از بسکمک از پاور بانک های موجود هم قدرتمندتر است. اما نکته جالب توجه تر این است که این گوشی از قابلیت شارز معکوس هم پشتیبانی می نماید و این بدان معناست که می تواند با این گوشی، دستگاه ها مشابه را هم شارژ کنید. قدرت بالای باتری WP15 به معنای واقعی می تواند بسکمک از گوشی ها را شارژ کند و این می تواند به معنای خداحافظی با پاور بانک باشد.

چیپست قدرتمند گوشی Oukitel WP15 5G

گوشی هوشمند WP15 از چیپست قدرتمند هشت هسته ای Dimensity 700 5G مدیاتک بهره می برد که عملکرد بالا، تجربه ای روان و سریع را برای کاربر تضمین می نماید. مودم موجود در این چیپست قادر است سرعتی معادل 10 برابر بیشتر از شبکه 4G را ارائه دهد. اوکیتل ادعا می نماید که با این چیپست، سرعت بارگیری نظری این دستگاه تا 2.3 گیگابایت بر ثانیه و سرعت بارگذاری 1.2 گیگابایت بر ثانیه، خواهد بود. این گوشی بعلاوه با 8 گیگابایت رم پشتیبانی می گردد که می تواند دستگاه را در انجام وظایف خود، به خوبی کمک دهد. علاوه بر این، گوشی WP15 از 128 گیگابایت حافظه ذخیر سازی داخلی هم بهره می برد که به وسیله کارت حافظه خارجی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

مقاومت گوشی Oukitel WP15 5G

گوشی WP15 دارای گواهینامه IP68 و IP69K است که آن را ضد گرد و غبار و ضد آب می نماید. اما این همه ماجرا نیست، چراکه این گوشی حتی دارای گواهینامه مقاومت نظامی هم هست. اوکیتل توانسته است بدون هیچ زحمتی گواهینامه مقاومت نظامی MIL-STD-810G را برای گوشی هوشمند WP15 دریافت کند. در واقع از این گوشی به علت ماهیت طراحی خود، می توان در هر محیطی استفاده کرد و این نشان از مقاومت بالای آن دارد. WP15 می تواند عمق 1.5 متری آب را بیش از 30 دقیقه تحمل کند. حتی در این شرایط غوطه وری، دستگاه می تواند بعضی از وظایف خود، از جمله ضبط صدا و تصویر در زیر آب را به خوبی انجام دهد.

دوربین گوشی Oukitel WP15 5G

گوشی WP15 در قسمت جلو از یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی AI بهره می گیرد و در قسمت عقب یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی AF سونی وجود دارد که به شما امکان می دهد عکس های درخشان را در هر کجا و هر زمان که می خواهید ثبت کنید. این دوربین اصلی با یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین مجازی 0.3 هم همراه هستند. WP15 مجهز به سیستم عامل اندروید 11 مدرن با ویژگی های سفارشی Oukitel از جمله Beauty Mode for Camer برنامه و Game Mode برای گیمرها است. این گوشی بعلاوه دارای یک App Freezer است که می توان برنامه های با مصرف بالای انرژی را غیر فعال کند.

اتصالات گوشی Oukitel WP15 5G

گوشی WP15 شامل یک عملکرد انقلابی از جمله تکرار نماینده/توسعه دهنده WIFI است. این قابلیت WIFI Extender می تواند به اسم یک توسعه دهنده عالی برای سایر دستگاه های مورد احتیاج شبکه خود باشد. بعلاوه قابلیت مورد نظر این اطمینان را ایجاد می نماید که هیچگونه داده ای در طول اشتراک گذاری WIFI مصرف نمی گردد. گوشی WP15 طراحی دو سیم کارته را که در گوشی های قبلی اوکیتل بود، حفظ می نماید تا عملکرد 5G دوگانه را در نظر بگیرد به شرط آنکه حامل های 5G در منطقه شما در دسترس باشند. با داشتن این گوشی، صرف نظر از تغییر شماره برای زندگی یا کار، شبکه 5G هنوز در دسترس شما خواهد بود.

در خصوص تاریخ عرضه این گوشی باید گفت که شرکت سازنده یک کمپین قرعه کشی را در وب سایت رسمی خود به اسم بخشی از اولین نمایش جهانی این گوشی، از تاریخ 23 اگوست (1 شهریور ماه) تا 27 اگوست (5 شهریور ماه)، راه اندازی نموده است. گوشی هوشمند Oukitel WP15 5G در اولین نمایش جهانی خود با قیمت 299.99 دلار آمریکا عرضه خواهد شد. جالب اینجاست که 100 خریدار اول این گوشی در کمپین مورد نظر، ساعت های الکترونیکی رایگان (به ارزش 50 دلار) دریافت می نمایند. خریداران 101 تا 600 ام هم گوشی های TWS رایگان دریافت خواهند کرد.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1792

به "یک گوشی شگفت انگیز با قدرتمندترین باتری دنیا؛ Oukitel WP15 5G" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک گوشی شگفت انگیز با قدرتمندترین باتری دنیا؛ Oukitel WP15 5G"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید