رونمایی از سامانه گردشگری پایش در غرفه خراسان رضوی

به گزارش مجله جاودان، سامانه گردشگری استان خراسان رضوی با عنوان پایش با حضور مدیرکل خراسان رضوی و مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رونمایی شد.

رونمایی از سامانه گردشگری پایش در غرفه خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، مراسم رونمایی از سامانه گردشگری استان خراسان رضوی با عنوان پایش عصر آدینه 25 بهمن 98 با حضور ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل استان خراسان رضوی، محمدابراهیم لاریجانی مدیرکل دفتر بازاریابی و تبلیغات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و محمدصادق براتی معاون استاندار خراسان رضوی در غرفه این استان برگزار گردید.

سامانه نظرسنجی تاسیسات گردشگری پایش با هدف افزایش میزان رضایتمندی زائران و گردشگران طراحی و فراوری شده است. در گام نخست این سامانه با واحدهای اقامتی شروع شده است.

سامانه نظرسنجی تاسیسات گردشگری پایش توسط شرکت هوش افزار سناباد و با حمایت های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی راه اندازی شده است.

امکان دسترسی به این سامانه به وسیله اسکن کد دوبعدی (کیو آر کد) و ارسال پیامک است. تابلوی هدایت دسترسی به سامانه نظرسنجی و شکایت در محل واحدهای گردشگری استان نصب می گردد و مخاطبان می تواند با اسکن کیو آر کد یا ارسال پیامک، لینک صفحه اختصاصی آن واحد گردشگری را برای ثبت شکایت یا نظرسنجی دریافت کند.

گام نخست این سامانه نظارتی و نظرسنجی در واحد های اقامتی اجرا شده است و در گام های دیگر در سایر تاسیسات گردشگری زیر نظر اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اجرا خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 690

به "رونمایی از سامانه گردشگری پایش در غرفه خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از سامانه گردشگری پایش در غرفه خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید