سامسونگ شاید گلکسی بادز نو را تابستان سال جاری عرضه کند

به گزارش مجله جاودان، اگر منتظر رونمایی از گلکسی بادز نو از سوی سامسونگ هستید باید بگوییم به نظر می رسد این اتفاق تا قبل از آگوست سال جاری (تابستان) رخ نخواهد داد.

سامسونگ شاید گلکسی بادز نو را تابستان سال جاری عرضه کند

سامسونگ در زمینه فراوری ایربادز بی سیم عملکرد بسیار خوبی دارد. از جمله برترین محصولات این شرکت در حال حاضر می توان به گلکسی بادز پرو و بادز 2 اشاره نمود که با قیمت مناسب و عملکرد بسیار عالی، از زمان عرضه تا به امروز توانستند نظر مثبت کاربران را به خود جلب نمایند. همین موضوع سبب شد کاربران زیادی منتظر عرضه زودهنگام بادز نو از سوی سامسونگ باشند اما خبر خوبی در این زمینه وجود ندارد.

در جریان رونمایی از گلکسی S22 و تبلت های سری گلکسی تب S8، خبری از گلکسی بادز نو نبود. این طور هم که به نظر می رسد، برای رونمایی از گوشی های میان رده سری گلکسی A که شامل گلکسی A73 و A53 و چند مدل دیگر هم می گردد، یک رویداد آنپکد طی همین روزها در نظر گرفته می گردد اما بعید است در آن از ایربادز نو رونمایی گردد. بنابراین باید منتظر رویداد بعدی باشیم.

پیش از این شنیده بودیم گلکسی بادز لایو 2 و گلکسی بادز پرو 2 قرار است در بازه زمانی بین سه ماه دوم و چهارم رونمایی شوند. اما به لطف خبری که امروز منتشر شده توانستیم به طور دقیق از این موضوع باخبر شویم. همان طور که می دانید، سامسونگ در تابستان هم برای رونمایی از گوشی های فولد خود یک رویداد بزرگ برگزار می نماید. باید انتظار داشته باشیم در آن رویداد از گلکسی بادز نو رونمایی گردد. البته اگر قرار باشد سامسونگ طبق برنامه هایش پیش برود، قطعا شاهد رونمایی از گلکسی بادز نو در رویداد ماه آگوست خواهیم بود.

سامسونگ شاید هم زمان از دو گلکسی بادز نو رونمایی کند

طبق نقشه راه سامسونگ در زمینه فراوری و عرضه ایربادز نو، شرکت کره ای می خواهد سال جاری از دو مدل بادز رونمایی کند. در بالا هم به این موضوع اشاره شد که این بادزها همان بادز پرو 2 و لایو 2 هستند که حتی شاید در یک زمان، بین سه ماه سوم و چهارم شاهد رونمایی از آن ها باشیم. این در حالی است که شایعات منتشر شده در این رابطه اصلا مدل این گجت یادشده را معین نکرد.

نکته دیگری هم که وجود دارد این است که هم بادز پرو و هم لایو، گجت های زیبا، قدرتمند و باکیفیتی هستند. البته که مدل پرو قابلیت های بیشتری دارد اما اگر سامسونگ بخواهد تفاوت زیادی بین آن ها قائل نگردد، شاید رونمایی هم زمان از آن ها باعث به وجود آمدن مشکلاتی در بازار گردد. مثلا مدل پرو 2 خیلی از نگاه کاربران ارزشمند به حساب نیاید. بهتر می شد اگر سامسونگ یکی از این محصولات را اوایل و دیگری را اواخر سال جاری رونمایی می کرد. مثل اتفاقی که سال گذشته برای دو مدل پرو و بادز 2 افتاد و هر دو هم توانستند در بازار درخشان ظاهر شوند.

حتی شایعه هایی هم که در این باره وجود دارند از معینات فنی مشابه اما طراحی متفاوت این دو محصول می گویند و این یعنی هر دو واقعا از لحاظ کیفیت مشکل خاصی ندارند. خصوصا اینکه سامسونگ سال جاری هم قابلیت حذف نویز را به کار خواهد گرفت و کیفیت صدا را بهبود خواهد بخشید. همه این ها در کنار طراحی زیبا و خاصی که گلکسی لایو 2 احتمالا خواهد داشت باعث می گردد بی صبرانه منتظر رونمایی از گجت های نو شرکت کره ای باشیم.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 23 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2059

به "سامسونگ شاید گلکسی بادز نو را تابستان سال جاری عرضه کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ شاید گلکسی بادز نو را تابستان سال جاری عرضه کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید