سرمایه گذاری گردشگری در مشهد به کدام حوزه معطوف است؟

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در بخش گردشگری بیشتر تمایل سرمایه گذاران به حوزه اقامت است.

سرمایه گذاری گردشگری در مشهد به کدام حوزه معطوف است؟

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

حسن زمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: طرح های اقامتی ضمن سودآوری و بازگشت سریع سرمایه، از سرمایه به نسبت کمتری برخوردارند.

وی عنوان نمود: در استان خراسان رضوی بیش از هزار و 200 واحد اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان و میهمان پذیر با ظرفیت 100 هزار نفر وجود دارد که بیش از 50 درصد از مراکز اقامتی کشور را تشکیل می دهد.

مدیر سرمایه گذاری و طرح های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ساخت زیربنای حدود یک میلیون متر مربع واحد اقامتی در حال حاضر، وجود بیش از 285 دفتر خدمات مسافرتی و خدماتی فعال و دریافت مجوز بالغ بر 200 واحد گردشگری شامل دهکده های توریستی، هتل آپارتمان، میهمان پذیر، دفتر خدمات مسافرتی و تقاضاهای زیاد در این حوزه نشان دهنده پتانسیل های موجود، جذاب بودن سرمایه گذاری و ظرفیت عظیم استان است.

وی به سیمای کلی گردشگری و مذهبی و زمینه های سرمایه گذاری در استان اشاره نمود و اضافه کرد: مشهد به دلیل وجود بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) هشتمین امام شیعیان دنیا مورد احترام مسلمانان اقصی نقاط عالم است و سالانه بیش از 25 میلیون زائر و توریست داخلی و خارجی رهسپار این شهر مقدس می گردد و در افق 1404 میزان مسافران به بیش از 40 میلیون زائر و مسافر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 722

به "سرمایه گذاری گردشگری در مشهد به کدام حوزه معطوف است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری گردشگری در مشهد به کدام حوزه معطوف است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید