افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد

به گزارش مجله جاودان، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی از افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد اطلاع داد.

افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد

ایسنا: سعید ولی زاده با اشاره به راه اندازی دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد اظهار کرد: اولین مرکز ویزا سنتر خارج از مرکز ایران یعنی در مشهد آغاز به کار نموده و این مرکز فرایند صدور ویزا کشورهای عضو اتحادیه اروپا(شینگن) و سایر کشورهای دنیا را پیگیری و عملیاتی می نماید.

وی اضافه نمود: روزانه تعداد زیادی از هموطنان خراسانی و استان های کشور با اهداف مختلف گردشگری، تجاری، تحصیل و… قصد سفر به کشورهای مختلف دنیا را دارند و از این رو می بایست برای دریافت ویزا آن کشور به شرکت های ارائه دهنده خدمات ویزا مانند مرکز ویزا سنتر مشهد مراجعه نمایند. وظیفه اصلی این شرکت ها تسهیل و تسریع دریافت ویزا از کشورهای مختلف است.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی با بیان اینکه متقاضیان اخذ ویزا خارج از کشور از این پس علاوه بر زیارت حرم رضوی می توانند این خدمات را در شهر مشهد دریافت نمایند، گفت: این رویداد از آن جهت مهم است که در شرایط کرونایی فعلی کشور نیازی به حضور در تهران و مراجعه به سفارتخانه نبوده و تمام خدمات ویزا از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ ویزا کشورهای دنیا در این مرکز انجام می گردد.

ولی زاده ادامه داد: قطعا هموطنان ساکن در دیگر استان های کشور متقاضی استفاده از خدمات این مرکز در مشهد خواهند بود تا علاوه بر زیارت امام رضا(ع) در محیطی امن در سریعترین زمان ممکن ویزا خود را دریافت نمایند.

وی اعلام نمود: این اقدام سبب افزایش زائر و توسعه گردشگری زیارتی و تفریحی و بعلاوه رونق اماکن گردشگری مشهد خواهد شد. پیش بینی می گردد سالانه حدود 2 میلیون زائر و مسافر به تعداد زائران و مسافران مشهد به علت مراجعه به مرکز ویزا سنتر و اخذ ویزا اضافه گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2052

به "افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح دومین مرکز ویزا سنتر کشور در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید