سه فرنگی کار ایران امروز به میدان می فرایند

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی دنیا در حالی از امروز پیگیری خواهد شد که مدعیان اوزان 63، 67 و 87 کیلوگرم کشورمان به میدان خواهند رفت.

سه فرنگی کار ایران امروز به میدان می فرایند

بر این اساس میثم دلخانی در 63 کیلوگرم، محمدرضا گرایی در 67 کیلوگرم و رامین طاهری در 87 کیلوگرم باید از ظهر امروز با رقبای خود سرشاخ شوند.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان ساموئل جونز از آمریکا و دنیز منیکسه از آلمان می رود. در این وزن 21 نفر حضور دارند.

در وزن 67 کیلوگرم محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی می گیرد. در این وزن 27 نفر حضور دارند.

در وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با میهایل برادو از مولداوی کشتی می گیرد. وی در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم به مصاف برنده ملاقات میان آلان ورا گارسیا از آمریکا و تورپان بی سلطان اف از دانمارک می رود. در این وزن 25 نفر حضور دارند.

بعلاوه در روز دوم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی دنیا محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی به فینال اوزان 97 و 130 کیلوگرم رسیدند و باید امشب برای کسب مدال طلا به میدان بروند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1859

به "سه فرنگی کار ایران امروز به میدان می فرایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه فرنگی کار ایران امروز به میدان می فرایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید