سوالات آتشین مجموعه مقالات نویسنده مشهور کانادایی

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از استار، مارگارت اتوود نویسنده مشهور کانادایی سال 2022 با کتاب جدیدش با عنوان سوالات آتشین به قفسه های کتابفروشی بازمی شود. اتوود خالق رمان مشهور سرگذشت ندیمه جوایز ادبیات پرنسس آستوریاس و آرتور سی. کلارک را دریافت نموده است و تا کنون پنج بار برای جایزه بوکر نامزد شده که از این میان یک بار برنده آن بوده است. او بعلاوه یکی از بنیان گذاران بنیاد نویسندگان کانادا و سازمانی غیرانتفاعی برای تقویت جامعه نویسندگان این کشور است.

سوالات آتشین مجموعه مقالات نویسنده مشهور کانادایی

آخرین اثر مکتوب این نویسنده کانادایی در واقع مجموعه مقالات وی درباره مسائل روز جهان محسوب می گردد. مسئولان انتشارات پنگوئن ناشر این کتاب می گویند همان طور که از نام این کتاب پیداست، مجموعه ای از سوالات در زمینه های مختلف و واقعیت جوامع و فرهنگ های مختلف است.

پنجاه سوال و موضوع مطرح شده در این کتاب عقاید اتوود را درباره جهانی امروزی منعکس نموده است و اینکه تحقیقات او درباره نظام های مختلف جهان چه می گویند. آزادی بیان، تغییرات آب و هوایی، تکنولوژی، توصیه به نسل جوان و ... همه سوالاتی است که اتوود در کتابش مطرح نموده است.

به گفته مسئولان انتشارات پنگوئن قرار است کتاب تازه اتوود در تاریخ اول ماه مارس سال 2022 میلادی روانه بازار کتاب گردد. سال گذشته انتشارات پنگوئن مجموعه شعری از اتوود منتشر نموده بود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 آبان 1400 بروزرسانی: 16 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1874

به "سوالات آتشین مجموعه مقالات نویسنده مشهور کانادایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوالات آتشین مجموعه مقالات نویسنده مشهور کانادایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید