شیخ احمد: مسائل اخلاقی به خاطر تفاوت فرهنگی ملت هاست

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به اینچئون، شیخ احمد الفهد الصباح صبح امروز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت برگزاری بازی های آسیایی در کره جنوبی انجام گرفته بود در مورد میزبانی این کشور گفت: ما هم می دانیم که میزبانی این بازیها از گوانجو ضعیف تر است ولی از قلم نیاندازید که کره بعد از المپیک میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته و این کار را بسیار سخت نموده است.

شیخ احمد: مسائل اخلاقی به خاطر تفاوت فرهنگی ملت هاست

وی ادامه داد: ما داریم میزبانی را در بین کشورهای مختلف تقسیم می کنیم. همین حالا شهرهای زیادی هستند که می توانند رویدادهای زیادی را میزبان باشند. برای اینکه کشورها رشد نمایند ما رویدادهای مختلفی مثل بازی های ساحلی و داخل سالن را ایجاد کردیم تا سنت ها و مذاهب گوناگون درگیر این بازی ها باشند.

رئیس شورای المپیک آسیا درباره حضور زنان در مسابقات مختلف گفت: یکی از برنامه های ما این بوده که زنان کشورهای مسلمان در مسابقات حاضر باشند که بازی های کشورهای اسلامی هم در این راستا راه اندازی شده است. ضمن اینکه حضور آنها نسبت به قبل کاملا گسترده تر شده است و نباید از سهم بازی های کشورهای اسلامی غافل شویم.

خبرنگار ژاپنی هم در مورد بعضی مسائل جنسی که برای چند داوطلب پیش آمده بود از شیخ احمد پرسید که وی آن را به مسایل فرهنگی ربط داد و گفت: این تفاوت فرهنگی ملت هاست.

هفدهمین دوره بازی های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می نماید. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 371

به "شیخ احمد: مسائل اخلاقی به خاطر تفاوت فرهنگی ملت هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ احمد: مسائل اخلاقی به خاطر تفاوت فرهنگی ملت هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید