صادقی: نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و قدر فرصت ها را ندانستیم، قطعاً در آینده نتایج بهتری می گیریم

به گزارش مجله جاودان، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا بی تجربگی و عدم استفاده از فرصت های گلزنی را باعث تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان دانست.

صادقی: نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و قدر فرصت ها را ندانستیم، قطعاً در آینده نتایج بهتری می گیریم

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: در مجموع بازی خوبی بود و موقعیت های خوبی روی دروازه دو تیم ایجاد شد. در نیمه اول تیم ما زیاد خوب نبود و صنعت نفت بهتر از ما بازی کرد، اما در نیمه دوم با تغییر صورت گرفته بازی کاملاً در اختیار ما بود.

وی ادامه داد: موقعیت های خیلی خوبی ایجاد کردیم تا به گل رسیدیم، بعد از گل هم موقعیت داشتیم. در چنین بازی هایی باید بتوانید نتیجه یک بر صفر را 2 بر صفر کنید که راحت تر بازی کنید. ما در یک موقعیت 3 به یک می توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و شاید یک بخش زیادی از آن به تجربه برگردد. بازیکنان ما خیلی باتجربه نیستند و قدر فرصت ها را ندانستند و در نهایت در آخر بازی گل خوردیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: از شکل بازی در نیمه دوم راضی هستیم و از نظر ایجاد موقعیت بهترین بازی ما در 9 هفته گذشته بود. به آینده امیدواریم و تا وقتی که خوب بازی و موقعیت ایجاد کنیم شرایط خوب است. فقط باید بیشتر کار کنیم تا از موقعیت های مان استفاده کنیم. امروز می توانستیم گل دوم را بزنیم و راحت تر بازی کنیم.

صادقی درباره قضاوت داور گفت: داوری مشکل خاصی نداشت و از سوی هر دو تیم هم اعتراضی نسبت به قضاوت داور صورت نگرفت.

وی در واکنش به این موضوع که سایپا در دو بازی گذشته بازی خوبی به نمایش گذاشته، ولی در نتیجه گیری پیروز نبوده است، گفت: قطعاً همین طور است. یک روزی که بد بازی کنیم نمی توانیم انتظار نتیجه داشته باشیم. ما در سه هفته گذشته فوتبال خوبی بازی کردیم. ما امروز با تیم دوم جدول بازی داشتیم و حریف مان یک تیم خوب بود. در همین بازی هم موقعیت ایجاد کردیم و حریف را تحت فشار گذاشتیم. باید یک مقدار شکیبا باشیم و بیشتر با بازیکنان مان کار کنیم. بازیکنان ما باید قدر این فرصت ها را بدانند، به ویژه بازیکنان جوان که سایپا این فرصت را در اختیار آنها قرار داده است تا در لیگ برتر بازی نمایند. ما سعی می کنیم که کار کنیم و قطعاً در آینده نتایج بهتری می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص مصدومیت مسلمان گفت: متأسفانه مسلمان در آخر بازی دچار مصدومیت شد. باید ببینیم که مصدومیت او در چه حدی است. این موضوع فردا معین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1438

به "صادقی: نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و قدر فرصت ها را ندانستیم، قطعاً در آینده نتایج بهتری می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نیمه دوم بازی کاملاً در اختیار ما بود و قدر فرصت ها را ندانستیم، قطعاً در آینده نتایج بهتری می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید