عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی گشت

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، در نشست شورای علمی پنجمین جایزه کتاب سال تبریز، دکتر محمد طاهری خسروشاهی به عنوان عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز، معرفی و بر استفاده از تجارب و فعالیت های فرهنگی و فکری ایشان در راستای اهداف جایزه تاکید شد.

عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی گشت

محمد طاهری خسروشاهی، سردبیر مجلّه سفینه تبریز و پژوهشگر متون اسلام و ایران و ادبیات آذربایجان است که سابقه حضور در بسیاری از رویدادهای اثرگذار فرهنگی کشور را در کارنامه خود دارد.

در ادامه این نشست، ضمن بررسی فعالیت های اجرا شده در دبیرخانه، راهکارهای افزایش مشارکت نویسندگان، ناشران و نیز افراد مرتبط با حوزه فرهنگ کتاب و نشر در تبریز و یا آثاری که پیرامون تبریز به رشته تحریر در آمده اند، مورد بحث و نظر قرار گرفت.

همچنین، ارائه پیشنهاداتی در خصوص برگزاری هرچه بهتر این جایزه فرهنگی که بعد از چند سال سکوت، اکنون با همراهی اهالی فرهنگ و ادب در حال برگزاری است، به دبیرخانه جشنواره ارائه شد. گفتنی است پنجمین جایزه کتاب سال تبریز با انتشار فراخوان نسبت به دعوت از اهالی فرهنگ و هنر و متخصصان مولف و مترجم کتاب اقدام نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1496

به "عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی گشت" امتیاز دهید

1 کاربر به "عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی گشت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو جدید هیئت علمی جایزه کتاب سال تبریز معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید