عملیات سوخت رسانی در مهاباد از سر گرفته شد

به گزارش مجله جاودان، رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مهاباد گفت: شرایط سوخت رسانی خودرو ها در این شهرستان به حالت پایدار بازگشته است.

عملیات سوخت رسانی در مهاباد از سر گرفته شد

محمود تیردادی رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از مهاباد، اظهار کرد: با فعال شدن 80 درصد از صندلی های عرضه سوخت این شهرستان به صورت دستی، هم اکنون سوخت رسانی به خودرو ها در این شهر به حالت پایدار بازگشته است.

تیردادی اضافه نمود: از مجموع 5 صندلی عرضه سوخت در این شهر هم اکنون 4 صندلی فعال شده و بنزین به قیمت آزاد 3 هزار تومان به متقاضیان عرضه می گردد.

وی با بیان اینکه اختلال در سامانه هوشمند سوخت باعث شده تا کارت های سوخت در سامانه شناسایی نگردد و دریافت بنزین با مشکل روبرو گردد، اضافه نمود: هم اکنون تنها یک صندلی به جای مانده است که سوخت گیری از این صندلی نیز تا پیش از ساعت 12 امروز امکان پذیر خواهد شد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مهاباد اذعان کرد: با فعال شدن همه صندلی های عرضه سوخت به صورت دستی در شهر مهاباد صف های ایجاد شده در برابر پمپ بنزین ها در حال کاهش است و تا چند ساعت آینده پیش بینی می گردد به حالت عادی بازگردد.

تیردادی گفت: با توجه به اینکه هیچ مسئله ای در تامین سوخت وجود ندارد و سهمیه صاحبان خودرو ها نیز در کارت های سوخت آن ها محفوظ است، از این رو از عموم مردم درخواست می گردد به آرامش و به تدریج به صندلی های عرضه سوخت مراجعه نمایند.

انتهای پیغام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1897

به "عملیات سوخت رسانی در مهاباد از سر گرفته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات سوخت رسانی در مهاباد از سر گرفته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید