غیبت 5 بازیکن استقلال در آسیا

به گزارش مجله جاودان، 5 بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی نمی نمایند.

غیبت 5 بازیکن استقلال در آسیا

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال تهران برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به طور قطعی 5 بازیکن را در اختیار نخواهد داشت. پس از حضور تیم استقلال تهران در بازی مرحله فینال جام حذفی بازیکنان این تیم در دو نوبت تست کرونا را پشت سر گذاشتند.

طی این دو تست علی کریمی، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و فرشید باقری بازیکنانی بودند که در مجموعه ورزشی انقلاب حضور پیدا نکردند. این 5 بازیکن با وجود اینکه قراردادشان به انتها رسیده است اما با اعلام سازمان لیگ مسئله ای برای همراهی آبی پوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نخواهند داشت.

با این وجود آنها از حضور در تمرینات سرباز زده و بالطبع در تست های کرونا هم غایب بودند؛ از این رو بازیکنان غایب نمی توانند استقلال را در آسیا همراهی نمایند.

اگرچه امکان توافق باشگاه استقلال با کنفدراسیون فوتبال آسیا وجود دارد تا به نوعی تست کرونای بازیکنان غایب ارسال گردد اما آنها به این دلیل که باید با هواپیمایی قطر به این کشور پرواز نمایند، باید جواب آزمایش کرونای خود را در دست داشته باشند تا بتوانند وارد هواپیما شوند. همچنین مسئولان برگزاری مسابقات به بازیکنانی که جواب تست کرونا را در اختیار نداشته باشند، مجوز ورود به کشور قطر را نمی دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1232

به "غیبت 5 بازیکن استقلال در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت 5 بازیکن استقلال در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید