اعتراض پیروانی به میزبانی قطر و عدم پخش تلویزیونی مسابقات

به گزارش مجله جاودان، افشین پیروانی اعتراض خود را نسبت به مسائل و ناهماهنگی های پیش آمده در میزبانی قطر در لیگ قهرمانان آسیا را به اطلاع نماینده AFC رساند.

اعتراض پیروانی به میزبانی قطر و عدم پخش تلویزیونی مسابقات

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، نمایندگان باشگاه در نشست هماهنگی پیش از بازی که امروز (دوشنبه) برگزار گردید، اعتراض جدی خود را نسبت به مسائل و ناهماهنگی های پیش آمده و عدم همکاری فدراسیون قطر، میزبان بازی ها در برخی موارد را به اطلاع نماینده کنفدراسیون و مقام های برگزار نماینده مسابقات رساندند.

افشین پیروانی و امیرعلی حسینی صبح امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی بازی های گروه C در محل استادیوم شهر آموزش، حضور پیدا کردند.

به خاطر محدودیت های مربوط به کرونا، این تنها نشست هماهنگی گروه C تا انتهای مرحله گروهی بود که نمایندگان هر 4 تیم گروه در آن حضور داشتند.

در این جلسه، از سوی پرسپولیس به مسائل فراوانی که از زمان ورود تیم وجود داشت، اشاره و اعتراض شد. از جمله این موارد، به مسائل مربوط به عدم صدور ویزا برای چند نفر از اعضای پرسپولیس و همچنین شرایط نامناسب سرویس های هتل اشاره شد. از مهمترین مواردی که مورد اعتراض بود و افشین پیروانی ضمن بیان آن، خواهان حل هرچه سریعتر آن و پیگیری نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در این ارتباط شد، عدم همکاری فرودگاه دوحه و مقام های قطری برای ترخیص بخشی از محموله و چمدان های پرسپولیس و دسترسی تیم به آنها بود.

پیروانی با بیان اینکه بخشی از ملزومات تیم از جمله لباس های اصلی بازی در این چمدان ها نهاده شده است، گفت؛ پیگیری ها در دو روز گذشته برای در اختیار دریافت این وسایل ناکام مانده و به درخواست پرسپولیس از سوی میزبان مسابقات ترتیب اثر داده نشده است.

بحث دیگری که مورد اعتراض پیروانی نهاده شد مسئله پخش بازی های لیگ قهرمانان برای فوتبالدوستان ایرانی بود. مدیر تیم پرسپولیس خطاب به مسئولان AFC گفت: در روز قرعه کشی فصل جاری مسابقات، از من به عنوان مدیر تیم و باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور پررنگ تماشاگران در فینال فصل 2018 لیگ قهرمانان آسیا تهران تشکر شد. چطور برای این اتفاق از پرسپولیس تشکر می کنید اما طرفداران میلیونی اش باید از تماشای بازی ها محروم باشند؟ من نماینده ایران در این جمع هستم. مگر شعار AFC و فیفا همواره این نبوده که ورزش از سیاست جداست؟ از طرفی به فدراسیون ایران نامه زده اید که چرا دولت و مجلس در فوتبال دخالت نموده اند و از سوی دیگر بخاطر تحریم ها، تماشاگران ایرانی را از دیدن مسابقات محروم نموده اید؟ این اصلا منصفانه نیست و مسئولان مربوط باید هرچه زودتر در این رابطه اقدام نمایند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تأکید بر این موارد، خواهان همکاری بیشتر مسئولان قطری به عنوان میزبان رقابت ها با تیم های حاضر در این مسابقات شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1163

به "اعتراض پیروانی به میزبانی قطر و عدم پخش تلویزیونی مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض پیروانی به میزبانی قطر و عدم پخش تلویزیونی مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید