فدراسیون والیبال مستقل و بدون مشورت چینش بازی ها را انجام داد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران در چارچوب ملاقاتهای هفته دوم متمرکز لیگ برتر والیبال از دور برگشت، تیم خاتم اردکان با تیم های هورسان رامسر و سپاهان اصفهان ملاقات خواهد داشت. شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم خاتم اردکان با چهار پیروزی و 14 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

فدراسیون والیبال مستقل و بدون مشورت چینش بازی ها را انجام داد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

علیرضا طلوع کیان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی های هفته نخست مسابقات و ارزیابی از نتایج تیمش گفت: طبق آیین نامه مسابقات اجازه جذب 5 بازیکن در نیم فصل داشتیم. خواسته یا ناخواسته تعدادی از بازیکنان از بدنه تیم جدا شدند. فرصت کمی برای آماده سازی تیم داشتیم و پس از برگزاری یک جلسه تمرین به مصاف تیم آذرباتری در هفته نخست مسابقات رفتیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اضافه نمود: با توجه به شکست دور رفت مقابل تیم آذرباتری در دور برگشت پیروز شدیم پیروزی ارزشمندی برابر این تیم کسب کنیم. در دو بازی دیگر برابر تیم های سایپا و شهرداری ارومیه، دو تیم مدعی قهرمانی و بالای جدول قرار گرفتیم و نتیجه را واگذار کردیم. پس از انجام بازی های هفته نخست نقاط قوت و ضعف تیم را شناسایی کردیم، در حال حاضر در تمرینات و برنامه ریزی ها بر روی نقاط ضعف تمرکز نموده ایم تا برای دو بازی هفته دوم عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

وی درباره بازی های هفته دوم مقابل تیم های هورسان و سپاهان گفت: هورسان در صندلی هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است و دو بازیکن برزیلی به خدمت گرفته است. سپاهان نیز جزو تیم های بالای جدول است برای باخت به زمین نمی رویم، انگیزه خاص خود را داریم، سعی می کنیم بازی قابل قبولی به نمایش بگذاریم. تیم خاتم احتیاج به هماهنگی دارد.

طلوع کیان تاکید نمود: با توجه به تک پیروزی در هفته نخستِ مسابقات یک پله در جدول رده بندی صعود داشته ایم، هدفمان این است فرایند رو به رشد خود را ادامه و تعداد بردهایمان را افزایش دهیم. نقاط ضعف را پوشش خواهیم داد. هدف گذاری ما ارتقا در جدول رده بندی و افزایش تعداد بردها است تا انتظار مردم و مسئولان را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به کاهش تعداد روزهای استراحت بین هفته ها، فشار مسابقات افزایش خواهد یافت، ارزیابی شما چیست گفت: تصمیمی است که فدراسیون اتخاذ نموده است. شیوه مسابقات همانند شیوه رفت برگزار می گردد اما چینش بازی ها به روش VNL است که این نیز جای بحث دارد. فدراسیون بدون مشورت از تیم ها و به صورت مستقل چنین تصمیمی را اتخاذ نموده است و ما نیز از این تصمیم تبعیت کردیم.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان تاکید نمود: حتی درباره ساعت بازی ها معترض بودیم. بیشتر بازی های خاتم در ساعت 11 و 14 برگزار می گردد. نباید بین تیم ها تبعیضی صورت گیرد. اگر در بحث چینش داوری، ساعت بازی ها و حتی سالن رقابت ها عدالت برقرار باشد هیچ تیمی اعتراض نخواهد نمود اما اگر یک تیم بیشتر مسابقات خود را راس ساعت 17 برگزار کند درست نیست. تیم والیبال سایپا هر سه مسابقه هفته نخست خود را در خانه والیبال برگزار کرد به همین دلیل به این سالن عادت داشت و در بازی سوم مقابل تیم خاتم راحت تر بازی کرد.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان اضافه نمود: چیدمان داوریِ بازی ها نیز باید یکسان باشد تا عدالت برقرار گردد، قرار نیست در بازی های تیم خاتم که در رده 11 جدول قرار گرفته است از داوران جوان استفاده گردد تا تجربه کسب نمایند. امیدوارم فدراسیون به چنین مواردی دقت کند. اگر چیدمان بهتر گردد هم تیم ها سود خواهند برد و هم به رشد والیبال یاری خواهد نمود.

طلوع کیان در انتها درباره استفاده از ویدیو چک و تغییر کفپوش سالن خانه والیبال گفت: شرایط بهتر شد، سالن خانه والیبال باید امکانات لازم و استاندارد بین المللی را داشته باشد. کفپوش جز احتیاجهای واجب است، اگر می خواهیم والیبالمان رشد کند و بازیکنان آسیب نبیند باید از چنین امکاناتی استفاده کرد. خوشبختانه دیگر مسئله ای وجود ندارد و انشاالله مسابقات بهتر و با سلامت بازیکنان همراه باشد. استفاده از ویدیو چک نیز به کیفیت رقابت ها یاری خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1454

به "فدراسیون والیبال مستقل و بدون مشورت چینش بازی ها را انجام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون والیبال مستقل و بدون مشورت چینش بازی ها را انجام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید