فضل الله باقرزاده: در صورت کسب سهمیه المپیک، در مسابقات تیمی سابر شانس مدال داریم، به جوانان فرصت می دهیم

به گزارش مجله جاودان، فضل الله باقرزاده، رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: اگر سابر سهمیه تیمی را کسب کند، 3 سهمیه انفرادی هم خواهیم داشت، در سابر تیمی المپیک 8 تیم حضور دارند که همین مسئله شانس کسب مدال ما را بالا می برد.

فضل الله باقرزاده: در صورت کسب سهمیه المپیک، در مسابقات تیمی سابر شانس مدال داریم، به جوانان فرصت می دهیم

فضل الله باقرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد اعزام تیم سابر به جام دنیای لهستان گفت: مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری، فرزاد باهر ارسباران و نیما زاهدی به همراه پیمان فخری امشب راهی ورشو خواهند شد. نیما زاهدی در الجزایر تا جمع 64 نفر صعود کرد. ما به جوانان فرصت می دهیم تا میادین بزرگ را تجربه نمایند. زاهدی می تواند در مسابقات تیمی هم یاری زیادی به ما کند.

وی در مورد سابر بانوان و برنامه های این تیم گفت: مسابقات قهرمانی سابر بانوان کشور در بخش تیمی و انفرادی برگزار گردید. ما فعلا نمی توانیم به خاطر هزینه های سنگین مربی خارجی را برای سابر دختران به کار بگیریم و با مربی داخلی کار می نمایند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد شانس کسب سهمیه المپیک در سابر، فلوره و اپه یادآور شد: برنامه ای را به ستاد عالی بازی ها ارائه دادیم که در آن برای قهرمانی دنیا، آسیا و سه رویداد جام دنیای برای دختران سابر و اپه و فلوره پسران در نظر گرفتیم تا شانس کسب سهمیه خود را امتحان نمایند. سابر مردان نیز باید در 10 رویداد شرکت کند. سال شلوغی را در پیش خواهیم داشت. در فلوره و اپه کوشش می کنیم ولی نمی توانیم از رنکینگ دنیای سهمیه بگیریم و در کوششیم تا از زون آسیا سهمیه کسب کنیم .

وی در مورد جلسه ستاد عالی با مسئولین فدراسیون و حمایت از این رشته گفت: در رابطه با سالن صحبت کردیم و قرار شد حمایت نمایند. سلطانی فر و صالحی امیری هم به خوبی از این رشته حمایت کردند و قرار شد در سال 98 این روند ادامه داشته باشد. گزارشی از شانس کسب سهمیه سابر ارائه کردیم. اگر سابر سهمیه تیمی را کسب کند، 3 سهمیه انفرادی هم خواهیم داشت. در سابر تیمی المپیک 8 تیم حضور دارند که همین مسئله شانس کسب مدال ما را بالا می برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 146

به "فضل الله باقرزاده: در صورت کسب سهمیه المپیک، در مسابقات تیمی سابر شانس مدال داریم، به جوانان فرصت می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فضل الله باقرزاده: در صورت کسب سهمیه المپیک، در مسابقات تیمی سابر شانس مدال داریم، به جوانان فرصت می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید