تور دبی ارزان: فیلم توهین زشت سپهر حیدری و همسرش به مردم ایران ! تغییر با زندگی در امارات !

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران:مصاحبه سپهر حیدری و همسرش آرام جوینده درباره علاقه داشتن به انرژی مثبت و انرژی منفی که از مردم دریافت می نمایند.آنها با زیر سوال بردن مردم ایران توهین زشتی کردند.

تور دبی ارزان: فیلم توهین زشت سپهر حیدری و همسرش به مردم ایران ! تغییر با زندگی در امارات !

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

آرام جوینده و سپهر حیدری شاخ های اینستاگرامی هستند . آرام جوینده و همسرش می گویند برای اینکه انرژی منفی که از مردم دریافت می نمایند را خنثی نمایند به فیلم های طنز پناه می برند.آرام جوینده که همسر سپهر حیدری است و حاشیه های زیادی داشته ظاهرا در کنار شغل هایی که قبلا داشته . آرام جوینده به تازگی یک فروشگاه اینترنتی افتتاح نموده است و قرار است از دبی محصولات آرایشی را به مردم بفروشد.آرام جوینده عایدی قابل توجهی از این راه (بلاگری اینستاگرام) دریافت می نماید.

رقابت آرام جوینده و ستاره معصومی

آرام جوینده همسر سپهر حیدری و ستاره معصومی همسر مهدی قائدی هر دو همسران فوتبالیست های مشهور هستند و هر دو هم در دبی زندگی می نمایند و سبک زندگی شبیه به یکدیگر دارند. چهره جنجالی اینستاگرام فوتبالی ها (بعد از بانو ستاره معصومی بزرگ همسر مهدی قائدی) است. جوینده مدیر و مالک سالن زیبایی در منطقه الهیه ، تهران است. او از فعالان اینستاگرام می باشد و تصاویر زیبایی از خود به اشتراک می گذارد. همسر آقای فوتبالیست ویدیویی منتشر نموده است که در حال آموزش میکاپ و تبلیغ برند های آرایشی می باشد. ناگفته نماند وی به وسیله معروفیت همسرش و تصاویر داف طوری که از خود به اشتراک می گذارد توانسته بیش از 200 هزار دنبال نماینده را جذب کند و گاهی تبلیغاتی نیز انجام می دهد که قطعا مبلغ خوبی را هم در قبالش دریافت می نماید. سپهر حیدری متولد 29 خرداد 1359 در اصفهان، فوتبالیست بود. وی فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به علت فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم!

خط و نشان کشیدن همسر سپهر حیدری برای مردم

آرام جوینده همسر سپهر حیدری هم مانند سایر چهره های اینستاگرامی اقدام به تبلیغات می نماید و خب حاشیه های خاص خودش را هم به علت به اشتراک گذاشتن زندگی لوکسش دارد. اما همواره اوضاع خوب نیست و برخی وقتا مورد انتقاد مردم قرار میگری : آرام جوینده همسر حیدری در اظهار نظری جنجالی خطاب به مردمی که به او فحش می دادند (به علت فخر فروشی با زندگی لاکچری در دبی) گفت که اگر دوست ندارید مرا فالو نکنید چرا فالو می کنید و فحش می دهید. شما را بلاک می کنم ! جنجالی ترین ویدیو این زوج جوان انتشار جشن تولد سپهر حیدری در یک کشتی تفریحی لوکس بود. سپهر حیدری فرزند سیاوش حیدری مربی فوتبال متولد 29 خرداد ماه سال 1359 در شهر اصفهان است.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه تفریح دارد

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 15 آذر 1400 بروزرسانی: 15 آذر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1901

به "تور دبی ارزان: فیلم توهین زشت سپهر حیدری و همسرش به مردم ایران ! تغییر با زندگی در امارات !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: فیلم توهین زشت سپهر حیدری و همسرش به مردم ایران ! تغییر با زندگی در امارات !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید