مدیر عامل نینتندوی امریکا به زودی بازنشسته می گردد

به گزارش مجله جاودان، رجی فیزامه (Reggie Fils-Aime)، مدیر عامل شعبه امریکای نینتندو، پس از 15 سال فعالیت در این شرکت، بازنشست خواهد شد. طبق خبری که نینتندو اظهار داشت، رجی از روز 15 آوریل بازنشست خواهد شد و داگ بوزر (Doug Bowser) جایگزین او خواهد شد.

مدیر عامل نینتندوی امریکا به زودی بازنشسته می گردد

فیزامه در سال 2003 به شرکت نینتندو پیوست. او کار خود را در این شرکت به عنوان معاون بخش فروش و مارکتینگ آغاز کرد. سه سال بعد از ورود رجی فیزامه به نینتندو، او به عنوان مدیر عامل شعبه امریکا این شرکت انتخاب شد و ریاست این بخش را برعهده گرفت. شخصیت خاص و جالب رجی، از همان ابتدای پیوستن او به نینتندو و در سال 2004، هوادار زیادی پیدا کرد. رجی در نمایشگاه E3 2014 کنترل کنفرانس نینتندو را به دست گرفت و از آن موقع، او به عنوان چهره غیر ژاپنی شرکت نینتندو شناخته می گردد.

رجی فیزامه کنترل نینتندو را به هنگام عرضه کنسول های محبوب و پرفروش Wii و 3DS برعهده داشت. او هم چنین با Wii U عرضه نه چندان موفقی را تجربه کرد، ولی دوباره با عرضه کنسول فعلی نینتندو یعنی سوییچ، موفقیت بی سابقه ای را به نینتندو معرفی کرد.

جایگزین رجی فیزامه، یعنی داگ بوزر، از سال 2015 به عنوان معاون فروش در نینتندو فعالیت می نماید. داگ بوزر پیش از اینکه به نینتندو ملحق گردد، در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود.

طبق گفته رجی فیزامه، او بازنشسته می گردد تا زمان بیشتری را به خانواده و دوستان خود اختصاص دهد.

پیام بازنشستی رجی در قالب یک ویدیو منتشر شده است که می توانید آن را در ادامه ببینید.

منبع: توییتر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 166

به "مدیر عامل نینتندوی امریکا به زودی بازنشسته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر عامل نینتندوی امریکا به زودی بازنشسته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید