عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی گردید

به گزارش مجله جاودان، عنوان مورد انتظار Midnight Ghost Hunt که ترکیبی از مکانیزم شکار حریف و مسائل ماورایی است در نمایشگاه E3 2019 معرفی گردید.

عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی گردید

به گزارش خبرنگار ، رویداد E3 یا Electronic Entertainment Expo بزرگ ترین مراسم برای معرفی کنسول و بازی های ویدیویی است که کار خود را از سال 1995 در کشور آمریکا آغاز نموده و سالانه برگزار می گردد. تقریبا همه شرکت هایی که در دنیای بازی های ویدیویی حرفی برای گفتن دارند در این کنفرانس حضور دارند و عناوین جدید خود را به گیمرها معرفی می نمایند. در رویداد E3 کنفرانس هایی وجود دارد که شرکت های مختلف در آن ها از برنامه ها و عناوینی که در طول سال قرار است منتشر نمایند، اعلام می نمایند. رویداد E3 سال جاری از 11 تا 13 ژوئن در حال برگزاری است.

Midnight Ghost Hunt یکی از بهترین عناوینی است که تا کنون در رویداد E3 2019 معرفی شده است. به نظر می رسد این عنوان ترکیبی از ژانر مبارزه و شکار حریف، که در بازی های Call of Duty به خوبی دیده می گردد، با مسائل ماورایی باشد.

در این بازی بازیکنان در گروه های 4 نفره در مقابل یکدیگر قرار می گیرند. آن ها باید با یکدیگر همکاری نمایند و با استفاده از مجموعه ای از ابزار ها ارواحی که درون عمارت مخفی شده اند را شکار نمایند. در طرف دیگر مسابقه، تیم ارواح می توانند اشیا درون نقشه را تسخیر نموده و خود را به سمت شکارچیان پرتاب نمایند. شکارچیان باید بتوانند تمام ارواح را تا قبل از نیمه شب از پای در بیاورند وگرنه مسابقه را می بازند.

اگر این عنوان به نظر شما آشنا می آید باید بگوییم احتمالا این مسئله به این دلیل است که Vaulted Sky یک کلیپ از ساخت این عنوان در نوامبر سال 2018 در سایت Reddit منتشر کرد که از سوی کاربران اینترنت بسیار مورد اقبال نهاده شد. همچنین پست دیگری در ماه مارس از آن منتشر شد که باز هم کاربران آن را ستایش کردند.

بسیاری از گیمر ها اکنون برای عرضه این عنوان جذاب لحظه شماری می نمایند. گفته می گردد عنوان Midnight Ghost Hunt در تابستان عرضه خواهد شد. البته گیمر ها می توانند همین الان در سایت آن ها ثبت نام نمایند. در ادامه تریلر این عنوان را مشاهده می کنید:

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 239

به "عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنوان چند نفره Midnight Ghost Hunt معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید