مروری بر 10 شاسی بلند هیبریدی برتر در سال 2020

به گزارش مجله جاودان، با توجه به محبوبیت روزافزون خودروهای پاک در بسیاری از کشورهای دنیا، این گزارش به مروری بر بهترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی و پلاگین هیبریدی در سال 2020 می پردازد.

مروری بر 10 شاسی بلند هیبریدی برتر در سال 2020

به گزارش خبرنگاران، در سال های اخیر که استفاده از خودروهای پاک الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی در بسیاری از کشورهای دنیا علی الخصوص کشورهای پیشرفته و توسعه یافته، افزایش قابل توجهی پیدا نموده است، شرکت های خودروسازی مختلف نیز به سمت و سوی توسعه، فراوری و عرضه این نوع از خودروها روی آورده اند تا بتوانند نظر و توجه خیل عظیمی از هواداران وسائل نقلیه دسوتدار محیط زیست را به سمت و سوی خود جلب نمایند و بدین ترتیب سهم خود را در بازارهای دنیای افزایش دهند.

این گزارش که در وبسایت اتوکار آمده است، به مروری بر بهترین، مجهزترین و کارآمدترین خودروهای شاسی بلند هیبریدی دنیا که در سال 2020 میلادی معرفی و عرضه می شوند، خواهد پرداخت.

1. بی ام و ایکس5 45ای پلاگین هیبریدی (BMW X5 45e)

2. فورد کوگای پلاگین هیبریدی (Ford Kuga Plug-in Hybrid)

3. هوندا سی آر وی هیبریدی (Honda CR-V Hybrid)

4. مرسدس جی ال ای 350 دی 4ماتیک (Mercedes GLE 350de 4Matic)

5. ولوو ایکس سی 90 تی8 دوموتوره (Volvo XC90 T8 Twin Engine)

6. ووکسهال گرندلند ایکس هیبریدی (Vauxhall Grandland X Hybrid & Hybrid4)

7. آئودی کیو5 55 (Audi Q5 55 TFSIe)

8. ولوو ایکس سی 40 پلاگین هیبریدی (Volvo XC40 Recharge T5 PHEV)

9. میتسوبیشی اوتلندر پلاگین هیبریدی (Mitsubishi Outlander PHEV)

10. پورشه کاین ای هیبریدی و توربو اس ای هیبریدی (Porsche Cayenne E-Hybrid & Turbo S E-Hybrid)

بسیاری از کشورهای دنیا قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیش تر محیط زیست، خودروهای تمام پاک و دوستدار محیط زیست اعم از وسایل نقلیه برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی را به فراوری انبوه برسانند.

خودروهای پلاگین هیبریدی که به اختصار PHEV نامیده می شوند، نسبت به مدل های هیبریدی به باتری های قدرتمندتری مجهز شده اند؛ بنابراین مسافت قابل پیمایش آن ها نیز در حالت تمام برقی بیشتر است. یکی دیگر از مزایای قابل توجه آنها، امکان شارژ خانگی است که به راننده و صاحب خودرو این امکان را می دهد بدون طی مسافت های گاها طولانی برای رسیدن به ایستگاه های شارژ مخصوص خودروهای برقی و هیبریدی، با اتصال به برق خانگی، باتری قدرتمند خودروی خود را شارژ نمایند. این خودروها همچنین در صورتی که باتری ظرفیتش رو به اتمام باشد، موتور الکتریکی در کنار پیشرانه های بنزینی کار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 971

به "مروری بر 10 شاسی بلند هیبریدی برتر در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر 10 شاسی بلند هیبریدی برتر در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید