مسی در رویای جام جهانی 2026

به گزارش مجله جاودان، لیونل مسی قهرمان دنیا آینده ورزشی خود را در تیم ملی آرژانتین باز گذاشت. هر چند حضور در جام دنیای 2026 در سن 39 سالگی بعید است.

مسی در رویای جام جهانی 2026

این بازیکن در مصاحبه ای با روزنامه ورزشی آرژانتینی اوله در پاسخ به این سوال که امیدی برای شرکت در کوپا آمریکا و جام جهانی 2026 دارد گفت: نمی دانم. جام جهانی بعدی در ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک چند سال دیگر است و نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

او در ادامه اضافه کرد: من عاشق فوتبال بازی کردن هستم و تا زمانی که خوب باشم، تناسب اندام داشته باشم و همچنان لذت ببرم این کار را انجام خواهم داد. این بستگی به این دارد که حرفه من چگونه پیش برود و در کل به خیلی چیزها بستگی دارد.

این بازیکن 35 ساله در دسامبر گذشته با قهرمانی در جام جهانی قطر به بزرگترین جام دوران فوتبال خود رسید. میلیون ها طرفدار تیم آلبی سلسته خواستار ادامه حضور او در تیم ملی هستند.

مسی در عین حال امیدوار است که لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی که در حال حاضر در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال آرژانتین است به کار خود ادامه دهد. مسی در انتها گفت: او فرد بسیار مهمی برای تیم ملی است و ادامه این روند با او ممکن است.

منبع: فرارو
انتشار: 16 بهمن 1401 بروزرسانی: 16 بهمن 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2225

به "مسی در رویای جام جهانی 2026" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی در رویای جام جهانی 2026"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید