مقاله: کشتی های مشهور آمریکا در طول تاریخ

به گزارش مجله جاودان، کشتی گاورنر استون (Governor Stone) به عنوان کشتی باری در سال 1877 ساخته شد و بیشتر اوقات در خلیج فلوریدا کالاها را جابه جا می کرد. گاورنر استون بارها بازسازی گردیده و در سال 1991 جزو آثار تاریخی ملی شد. امروزه از گاورنر استون به منظور اهداف آموزشی یا مناسبت های مختلف در خلیج فلوریدا استفاده می گردد.

مقاله: کشتی های مشهور آمریکا در طول تاریخ

کشتی ویکتوری چیمس در سال 1900 که ساخته شد نامش ادوین و موده (Edwin & Maude) بود و برای حمل چوب طراحی گردیده بود. کشتی این وظیفه را به مدت 40 سال انجام داد. طی جنگ جهانی دوم اما نقش دیگری بر عهده گرفت؛ محدوده مین های ضد زیردریایی را به خلیج چساپیک گزارش می داد. در سال 1954 نام ویکتوری چیمس را به خود گرفت و سال 1962 کشتی مسافربری شد.

تولد لویس فرنچ (Lewis R. French) به سال 1871 برمی گردد. این کشتی قدیمی ترین کشتی بازرگانی و بادبانی آمریکا است. امروزه لویس فرنچ تکمیل گردیده و از بندر مین (Maine) به سفرهای چندروزه می رود. کشتی دودکلی گرس بلیی (1882) (Grace Bailey) نیز در بندر کامدن قرار گرفته است. این کشتی زمانی سنگ گرانیت لازم برای ساخت ترمینال گرند سنترال نیویورک را حمل کرد. کشتی مرکانتایل (Mercantile (1916 نیز در این بندر است؛ کشتی ای که برای حرکت و حمل بار در آب های کم عمق طراحی شد.

منبع مقاله: کشتی های مشهور آمریکا در طول تاریخ

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1868

به "مقاله: کشتی های مشهور آمریکا در طول تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کشتی های مشهور آمریکا در طول تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید