مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

به گزارش مجله جاودان، دستگاه Ambient Weather می تواند تا 7 سنسور جداگانه را پشتیبانی کند که شامل رطوبت سنج ها، سنسورهای اندازه گیری رطوبت خاک و سنسورهای دمای آب هستند.

مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

با اپلیکیشن Govee Home روی آیفون، می توانید ده ابزار Govee Temperature Monitor را رجیستر نموده و دما و رطوبت اتاق های مختلف را اندازه گیری و نظارت کنید. براساس گزارش آمازون دقت اندازه گیری این ابزار بسیار بالا است.

یکی از گزینه های گران قیمت در بازار دماسنج Temp Stick است که کارهایی کمی بیشتر از اندازه گیری و نظارت بر دما و رطوبت انجام می دهد.

برای آنالیز دقیق دمای اتاق با آیفون، احتیاج به نصب گجت و دماسنج خارجی دارید. این دماسنج خارجی به یک برنامه iOS در آیفون مرتبط و جفت می گردد تا دمای فعلی، تاریخچه دماهای اتاق در روزها و ساعت های گذشته، رطوبت و موارد دیگر اندازه گیری و کنترل گردد.

برای مثال، می توانید هشدارهای سفارشی بسازید تا وقتی دما از آستانه تعریف شده بالاتر رفت؛ این هشدارها برای حداکثر 10 مخاطب در گوشی آیفون شما ارسال شوند.

ویژگی مهم دیگر دماسنج SensorPush، تنظیم کردن هشدارهایی برای زمانی است که حرارت محیط از حد آستانه بالاتر می رود. متاسفانه، فقط چون به وسیله بلوتوث به آیفون شما وصل می گردد و از وای فای پشتیبانی نمی نماید؛ باید در محدوده و نزدیک دستگاه باشید.

منبع مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1864

به "مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید