نکات مربوط به ثبت شرکت در کانادا

به گزارش مجله جاودان، روش سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای رسیدن به کشور کانادا و اخذ اقامت در آن است. ثبت شرکت در کانادا به عنوان یکی از روش های سرمایه گذاری، فرصت خوبی برای اخذ اقامت در این کشور است.

نکات مربوط به ثبت شرکت در کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مزایای ثبت شرکت در کانادا

کشور کانادا بعد از روسیه، چهارمین کشور پهناور در جهان به حساب می آید. در حالی رشد جمعیت در این کشور منفی شده و احتیاج این کشور به نیروی جوان و فعال بیش از پیش احساس می شود. از همین روی دولت این کشور فرصت های لازم را برای ورود نیروی جوان به این کشور مهیا نموده، که یکی از این راه ها ثبت شرکت در کانادا است. البته باید با توجیه مالی کامل و منصفانه ای بتوان دولت این کشور را مجاب کرد که طرح مالی شما در این کشور پاسخگو است و علاوه بر سود رسانی به خود شما، می تواند درآمد این کشور را نیز افزایش دهد.

از جمله مهم ترین مزایای مربوط به ثبت شرکت در کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • شرایط بسیار ساده ای در زمینه دریافت پاسپورت کانادایی با ثبت شرکت در کانادا مهیا شده است.
  • سرعت رسیدگی به پرونده شما در هنگام ثبت شرکت در کانادا نسبت به کشورهای دیگر بسیار بالاست و همین عامل یکی از مهم ترین مزیت های مربوط به ثبت شرکت در این کشور به حساب می آید.
  • یکی از مهم ترین عوامل که مزیت بسیار مهم ثبت شرکت در کانادا محسوب می شود، شرایط تحصیل رایگان برای فرزندان شما در این کشور است. به صورتی که با ثبت شرکت در این کشور تمامی هزینه های تحصیل فرزندان شما توسط دولت این کشور پرداخت می شود و این مساله یکی از مهم ترین مزایای مربوط به ثبت شرکت در کانادا به حساب می آید.
  • بیمه خدمات درمانی به صورت مادام العمر به شما تعلق می گیرد و همین مساله کشور کانادا را به عنوان یکی از مرفه ترین کشورهای جهان به حساب آورده است.
  • هم چنین بسیاری از ایرانی ها در این کشور اقامت دارند و همین مساله شرایط مهاجرت را برای شما آسان می نماید و دیگر احساس غریبی نمی کنید و به سادگی می توانید بعد از مدت زمانی اندک خود را با شرایط و فرهنگ این کشور وفق کنید.

ثبت شرکت در کانادا

شرایط ثبت شرکت در کانادا چیست؟

اما 3 شرط اصلی و اساسی جهت ثبت شرکت در کانادا مورد احتیاج است که در صورت داشتن این سه شرط شما به سادگی می توانید جهت ثبت شرکت در کانادا اقدام کنید. این سه شرط شامل موارد زیر است:

  • تجربه کاری شما در زمینه فعالیتی که می خواهید آن را در این کشور ادامه دهید، ملاک انتخاب شماست. به همین منظور حداقل می بایست 3 سال سابقه کاری در این زمینه داشته باشید و فعالیت خود را به صورت قانونی مثل فعالیت های شرکتی به صورت شخص حقوقی به عنوان مدیر عامل و یا یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت تحویل دهید.
  • دارایی شما نیز یکی از ملاک های اصلی جهت ثبت شرکت در کانادا به حساب می آید. به همین منظور می بایست اگر ملک و املاکی و یا حساب بانکی دارید که ارزش آن به یک میلیون ششصد هزار دلار کانادایی می رسد می توانید راحت برای ثبت شرکت در کانادا اقدام کنید.
  • در مرحله آخر و پس از این که مدارک شما به تایید دولت فدرال این کشور رسید باید مبلغ 800 هزار دلار کانادایی را به مدت 5 سال و بدون این که بهره ای از آن بگیرید به اختیار دولت این کشور قرار دهید. هم چنین می توانید به یکی از بانک های مورد اعتماد دولت کانادا این اجازه را بدهید که مبلغ را به جای شما واریز کند.

طریقه ثبت شرکت در کانادا

اما جهت ثبت شرکت در کانادا را تیم ثبت فردا با تجربه ای زیاد به شما 3 راه حل موجود را پیشنهاد می نماید:

  • Corporation: در این شیوه همانند ثبت شرکت سهامی خاص و یا عام در ایران نیست و شرکت به کلیه افراد تعلق می گیرد نه به صاحب شخصی که شرکت را راه اندازی نموده است. در این روش حداقل به دو نفر احتیاجمندیم.
  • Sole: ثبت این نوع شرکت بسیار آسان است اما عیبی که دارد این قضیه است که درآمد شرکت با درآمد فردی شخص جمع می شود و این قضیه می تواند مالیات زیادی را برای شرکت به همراه آورد. هم چنین شخص در قبال کارهای شرکت مسئولیت کامل دارد و مانند روش قبلی نیست و در صورت ورشکستگی شرکت، کل دارایی شرکت از بین می رود و این مساله می تواند در سابقه تجاری وی تاثیر گذار باشد. چون آثار ورشکستگی تا 5 سال بعد از آن در سابقه تجاری فرد ثبت می شود و این مساله نمی تواند رزومه خوبی را از شخص به دولت کانادا نشان دهد.
  • Partnership: ثبت شرکت در کانادا با این روش معمولا به زن و شوهر توصیه می شود. چون که تمامی سهام شرکت به تمامی اعضای شرکت تقسیم می شود و هر چقدر شرکت درآمد و یا ضرر بدهد بین تمامی اعضای شرکت تقسیم می شود.

نکته مهمی که در ارتباط با ثبت شرکت در کانادا موجود است این قضیه می باشد که تمامی دارایی شرکت و حقوق و تعهدات آن تا زمان انحلال هم چنان وجود خواهد داشت. حتی در صورت فوت یکی از اعضای شرکت هم چنان این حقوق پابرجاست.

تیم ثبت فردا با تجربه بسیار بالای خود در زمنیه ثبت شرکت،ثبت شرکتها،ثبت تغییرات شرکت،ثبت برند،ثبت برندغذایی و .... با تیمی کامل و باتجربه آماده خدمت رساندن به شما عزیزان می باشد.

منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1330

به "نکات مربوط به ثبت شرکت در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مربوط به ثبت شرکت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید