هتل تفریحی دال دنا؛ هتلی محبوب در دامنه کوه دنا

به گزارش مجله جاودان، هتل تفریحی دال دنا در دامنه کوه دنا و 35 کیلومتری شهر یاسوج واقع شده است. این هتل 4 ستاره فعالیت خود را از سال 1397 شروع کرده و دارای 36 باب سوئیت و واحد اقامتی است که با طراحی لوکس و امکانات رفاهی مناسب آماده استقبال از گردشگران از سراسر کشور است.

هتل تفریحی دال دنا؛ هتلی محبوب در دامنه کوه دنا

مجتمع اقامتی بین المللی دال دنا در میان گردشگران به قدری محبوبیت دارد که هر ساله نفرات زیادی را به سوی خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل جذب می نماید. این مجتمع در جهت جاده سی سخت به پادنا واقع شده و حدودا 4 کیلومتر تا شهر سی سخت فاصله دارد.

یکی از امتیازات این هتل قرارگیری در منطقه باغات سیب، گردو و انگور است، بعلاوه به علت دوری از هیاهوی شهر مورد پسند مسافران زیادی قرار می گیرد. این هتل زیبا دارای چشم اندازی فوق العاده از کوه دنا و آبشارها و باغات زیبایی است که در همه فصل ها زیبایی خاص خود را دارند و همین طبیعت بی نظیر سی سخت را به شهری توریستی تبدیل نموده است. با اقامت در این هتل می توانید از منطقه ها گردشگری مانند کوه گل، گردنه بیژن و چشمه میشی بازدید نمایند.

امکانات عمومی هتل تفریحی دال دنا سی سخت

در قسمت پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته فعالیت دارند و مورد جالب توجه در رابطه با این هتل زیبا پلکان فلزی کنار واحدهاست که به وسیله آنها به آلاچیق پشت بام دسترسی خواهید داشت و از آن زاویه می توانید منظره ها بی بدیلی را دیدن کنید، بی شک آب و هوا و طبیعت زیبای این منطقه همه مسافران را به سوی خود جذب می نماید.

پرسنل مجرب این مجتمع اقامتی با خدمت رسانی به گردشگران و دوستداران طبیعت اقامتی رویایی برایشان فراهم می نمایند. در لابی این هتل هم اینترنت وای فای رایگان در اختیار مسافران قرار داده می گردد. بعلاوه برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند، پارکینگی با ظرفیت 100 خودرو به صورت رایگان قابل استفاده است.

فقط گفتنی است که اگر به همراه خود افراد سالمند و کودک خردسال داشته باشید، بهتر است توجه داشته باشید که به علت موقعیت جغرافیایی هتل تفریحی دال دنا صورت پلکانی است. برای گشت و گذار در میان جاذبه های دیدنی اطراف این هتل ترانسفر گشت با هزینه جداگانه وجود دارد. طبق قوانین این هتل بردن حیوانات خانگی به همراه خودتان ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل

در محوطه این هتل زیبا می توانید از فضای سبز و آلاچیق های تعبیه شده بهره مند شوید و بی شک برای گذران اوقات فراغت برترین گزینه به تعداد می رود. بعلاوه اگر همراه با خانواده به این خطه سفر کنید از فضای سبز و آلاچیق ها لذت کافی خواهید برد.

مطمئن باشید با اقامت در این هتل زیبا لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد و با گشت و گذار و پیاده روی در طبیعت اطراف چشمه میشی منظره ها کوهستان های اطراف و چشمه سار سرد و زلال لذت خواهید برد و با اقامت در این هتل زیبا اقامتی به یاد ماندنی برای خود و همراهانتان رقم خواهید زد. برای بچه ها هم در محوطه هتل انواع وسایل بازی برای تفریح و تفریح شان تعبیه شده است.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل

سوئیت های هتل دال دنا در 7 ساختمان دو طبقه و یک ساختمان سه طبقه هستند. واحدهای اقامتی در این هتل عبارتند از سوئیت یکخوابه دونفره با یک سرویس اضافی، سوئیت یکخوابه سه نفره با دو سرویس اضافی، سوئیت دوخوابه چهار نفره بدون ظرفیت اضافی، سوئیت یکخوابه چهارنفره با دو سرویس اضافی و سوئیت دوخوابه پنج نفره و شش نفره بدون ظرفیت اضافی و در نهایت سوئیت های هشت و نه نفره برای مسافرت های دسته جمعی بسیار مناسب است.

هر واحد از سوئیت های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا، مبلمان و تلویزیون، رخت آویز، سیستم گرمایشی و سرمایشی و اتاق خواب هستند، بعلاوه در داخل سوئیت ها آشپزخانه وجود دارد و در داخل آشپزخانه ها هم یخچال، مینی بار باهزینه، آب رایگان، اجاق گاز، چای ساز و ظروف مورد احتیاج قرار داده شده است.

علاوه بر اینها، حمام اختصاصی در داخل واحدهای اقامتی هم شامل دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی هستند.

رستوران هتل

در هتل دال دنا برای میهمانان چای خانه سنتی، رستوران، کافی شاپ 24 ساعته دایر شده اند. رستوران این هتل دارای ظرفیت 120 نفر است و انواع غذاهای ایرانی، بین المللی و محلی سرو می نمایند.

فاصله هتل تفریحی دال دنا سی سخت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا چشمه میشی: 2.7 کیلومتر

فاصله تا دریاچه کوه گل: 8 کیلومتر

فاصله تا دهکده توریستی کریک: 10.2 کیلومتر

فاصله تا گردنه بیژن: 10.7 کیلومتر

فاصله تا آبشار یاسوج: 37.4 کیلومتر

فاصله تا پیست اسکی کاکان: 46.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1734

به "هتل تفریحی دال دنا؛ هتلی محبوب در دامنه کوه دنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل تفریحی دال دنا؛ هتلی محبوب در دامنه کوه دنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید