هنرور، میزبان بچه ها

به گزارش مجله جاودان، مدرسه خیرساز هنرور واقع در منطقه 16 کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

هنرور، میزبان بچه ها

مدیر آموزش و پرورش منطقه 16 با اعلام این خبر گفت: این دبستان دخترانه اوایل سال 97 در زمینی متعلق به آموزش و پرورش در دست ساخت قرار گرفت و 30 درصد از اجرای آن توسط آموزش و پرورش منطقه انجام اما به دلیل مسائل مالی چند ماهی متوقف شد. در ادامه با مشارکت یکی از خیّران نیک اندیش منطقه 16 به نام حاج علی هنرور ساخت مدرسه خیلی زود از سر گرفته شد و ان شاءالله کمتر از یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

مصطفی پالیزدار بااشاره به اینکه دبستان هنرور در یک طبقه و 8 کلاس آموزشی ساخته شده اضافه کرد: پروژه آموزشی هنرور در حال حاضر بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بهره برداری از آن دانش آموزان این مدرسه که اکنون در نوبت دوم یکی از مدارس مشغول تحصیل اند به این فضای جدید آموزشی نوساز انتقال خواهند یافت.

وی در ادامه از ساخت طبقه دوم دبستان خیرساز هنرور در آینده ای نزدیک خبر داد و اضافه کرد: گسترش فضای آموزشی این مدرسه و تأمین هرچه بهتر امکانات مورد نیاز دانش آموزان همچون مکان هایی چون نمازخانه و سالن فاز دوم این پروژه آموزشی به شمار می رود که ان شاءالله به زودی اجرایی خواهد شد.

طبق توضیحات پالیزدار درساخت این مدرسه خیرساز حدود 400 میلیون تومان از سوی آموزش و پرورش منطقه 16 و حدود 600 میلیون تومان از سوی علی هنرور خیر نیک اندیش ساکن منطقه 16 هزینه شده است.

رئیس آموزش وپرورش منطقه 16 در انتها امیدوار شد با همت و مشارکت هرچه بیشتر خیّران بتوان دست به دست هم کمبود فضاهای آموزشی دانش آموزان به عنوان آیندسازان کشور را مرتفع و راه اعتلای علم و دانش را در کشور گام به گام هموارتر کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 598

به "هنرور، میزبان بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرور، میزبان بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید