هیچ مزرعه ای در البرز عمداً با فاضلاب آبیاری نمی گردد

به گزارش مجله جاودان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی البرز در واکنش به تصاویر منتشر گردیده در فضای مجازی که از آبیاری برخی اراضی کشاورزی کرج با فاضلاب حکایت داشت گفت: هیچ مزرعه ای در استان البرز وجود ندارد که کشاورزان عمداً با فاضلاب آن را آبیاری نمایند.

هیچ مزرعه ای در البرز عمداً با فاضلاب آبیاری نمی گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، سید مجید موسوی در نشست خبری و در واکنش به تصاویر منتشر گردیده در فضای مجازی که از آبیاری اراضی کشاورزی کرج با فاضلاب حکایت داشت گفت: هیچ مزرعه ای در استان البرز وجود ندارد که کشاورزان عمداً با فاضلاب آن را آبیاری نمایند.

وی اضافه کرد: در برخی مناطق اگر چنین وضعیتی هم وجود داشته باشد ناشی از عدم مدیریت شهری صحیح و کنترل فاضلاب های شهری است که البته کشاورزان کوشش می نمایند از نفوذ فاضلاب به زمین های کشاورزی خود جلوگیری نمایند.

موسوی در خصوص آخرین وضعیت پروژه خط انتقال پساب تصفیه خانه ماهدشت برای آبیاری دو هزار هکتار اراضی بایر استان گفت: مقدمات لازم برای اتمام خط لوله اصلی فراهم گردیده و به محض خریداری لوله تکمیل می گردد؛ شبکه های فرعی نیز به سه قسمت تقسیم گردیده و قسمت دو و سه آن لوله گذاری و قسمت اول 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 22

به "هیچ مزرعه ای در البرز عمداً با فاضلاب آبیاری نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ مزرعه ای در البرز عمداً با فاضلاب آبیاری نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید