ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز 2 پرو

به گزارش مجله جاودان، زومیت نوشت: دارندگان هدفون بی سیم گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ می توانند هنگام فیلم برداری، صدای 360 درجه ثبت نمایند.

ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز 2 پرو

اگر از هدفون گلکسی بادز 2 پرو استفاده می کنید اکنون روشی آسان برای ضبط فیلم با صدای فراگیر دردسترس شما واقع شده است. سامسونگ به روزرسانی نوی برای این محصول ارائه نموده است که امکان ضبط صدای 360 درجه را هنگام فیلم برداری فراهم می نماید. درحالی که این ویژگی به علت استفاده یک میکروفون در هر هدفون، با صدای فراگیر حرفه ای مطابقت ندارد اما می تواند صدای واقعی تری از آن چه هنگام ضبط ویدیو رخ می دهد را به مخاطبان ارائه دهد.

به گزارش انگجت، ویژگی ضبط صدای 360 درجه گلکسی بادز 2 پرو در ابتدا برای تعداد محدودی از کاربران فعال خواهد شد. این به روزرسانی ابتدا برای دارندگان گلکسی زدفلیپ 4 و گلکسیف زدفولد 4 منتشر می گردد و احتمالاً به طور پیش فرض به سری گلکسی S23 نیز اضافه خواهد شد. اگر گلکسی S22 دارید احتمالاً درحال حاضر نمی توانید از ویژگی مذکور بهره ببرید.

به روزرسانی فوریه برای گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 5قابلیتی به نام Camera Controller را به این ساعت ها اضافه خواهد نمود. با این ویژگی می توانید با حرکت انگشت یا چرخاندن قاب، از راه دور دوربین گوشی را زوم کنید. این قابلیت به خصوص برای ثبت عکس های گروهی بسیار مفید است.

عملنمودهای نو در ساعت های گلکسی واچ سری 4 و 5 و بعلاوه هدفون گلکسی بادز 2 پرو فقط درصورتی مفید خواهند بود که از نوترین محصولات این شرکت بهره ببرید و به نظر می رسد سامسونگ با این اقدام میخواهد هواداران برند خود را به خرید گوشی های هوشمند نوش ترغیب کند. بدین ترتیب می توانید به ویژگی هایی دسترسی داشته باشید که حداقل تا مدتی دراختیار همه قرار نخواهند گرفت.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2222

به "ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز 2 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی عجیب و کارامد گلکسی بادز 2 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید