پرسش و پاسخ اسکوچیچ و ونگر درباره بهره مندی از GPS و تعادل تاکتیک و تکنیک

به گزارش مجله جاودان، سرمربی تیم ملی در جریان وبینار دانش افزایی مربیان درباره استفاده از تکنولوژی GPS با آرسن ونگر به پرسش و پاسخ پرداخت.

پرسش و پاسخ اسکوچیچ و ونگر درباره بهره مندی از GPS و تعادل تاکتیک و تکنیک

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ، در وبینار دانش افزایی مربیگری با حضور آرسن ونگر ضمن خیر مقدم به وی بیان کرد: از برگزاری این مراسم بسیار خوشحالم. می خواهم نظر شما را درباره بهره مندی از تکنولوژى GPS برای تیم ها در تمرین بدانم.

آرسن ونگر در این باره گفت: این یک واقعیت روشن است که اعداد و ارقام به ما یاری مى نمایند و این موضوع را نمی توان انکار کرد. طبعاً کوشش می گردد با استفاده از اطلاعات بتوانیم تصمیمات درستى بگیریم.

وی اضافه کرد: من به اطلاعات و آمار دقیق اعتقاد زیادى دارم، چرا که مى تواند بسیار اثرگذار باشد. در تجارب مربیگری هم از این موضوع استفاده نموده ام.

پس از این اسکوچیچ پرسید؛ در بحث تعادل میان تکنیک و تاکتیک چه توصیه ای دارید؟ که آرسن ونگر گفت: بازیکن حتماً باید تابع تصمیمات مربى باشد و هیچ بهانه اى از سمت بازیکن قابل قبول نیست. ضروری است تعادل لازم بین تاکتیک و تکنیک در فوتبال ایجاد گردد. این موضوع با برگزاری تمرینات و بهره مندی از رویه های مناسب و تداوم آن عملیاتی می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1239

به "پرسش و پاسخ اسکوچیچ و ونگر درباره بهره مندی از GPS و تعادل تاکتیک و تکنیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش و پاسخ اسکوچیچ و ونگر درباره بهره مندی از GPS و تعادل تاکتیک و تکنیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید