پروژه 606؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!

به گزارش مجله جاودان، پس از انتخاب پلیموت فیوری و بازسازی بدنه آن همانطور که مشاهده می کنید از سازه فضاکار برای شاسی کف و اتاق استفاده شده و سپس پنل های بدنه روی آن قرار گرفته است. ارتفاع ستون ها نیز به منظور بهبود شرایط آئروداینامیک کوتاه شده اند.

پروژه 606؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!

یکی از مجذوب کننده ترین پروژه های تیونینگ خودرو در ماه اخیر که در شبکه های اجتماع نیز بسیار پرمخاطب شده، به بازسازی متفاوت پلیموت فیوری استیشن واگن مدل 1960 و تبدیل آن به یک هیولای مرموز مربوط می گردد.

پروژه 606 نامی است که برای این خودرو انتخاب شد. پس از انتخاب پلیموت فیوری و بازسازی بدنه آن همانطور که مشاهده می کنید از سازه فضاکار برای شاسی کف و اتاق استفاده شده و سپس پنل های بدنه روی آن قرار گرفته است. ارتفاع ستون ها نیز به منظور بهبود شرایط آئروداینامیک کوتاه شده اند.

درب عقب حذف و طول درب جلو بیشتر شده است. قسمت جلوی بدنه برای دسترسی به پیشرانه به شکل خلاقانه ای قابل جداسازی است.

برای پیشرانه نیز از نمونه 528 ایی اف آی برند فوق العاده حرفه ایی هِمی استفاده شده است. مجموع خروجی این پیشرانه سوپرشارژ 800 اسب بخار است و با جعبه دنده اسپرت 4 سرعته هماهنگ است. بیشینه سرعت ثبت شده حدود 257 کیلومتر برساعت بوده که البته هدف گذاری اولیه عدد 322 را نشان می دهد، اما به هرترتیب 257 کیلومتر برساعت نیز عدد چشمگیری است.

وظیفه توقف این پلیموت نیز برعهده سیستم ترمز از برند حرفه ایی برمبو است که کالیپر های بزرگ آن از میان رینگ های آلومینیومی قابل مشاهده است.

یکی از نکات جالب دیگر به رنگ بدنه مربوط می گردد که این کد رنگ کاملا اختصاصی بوده و نمونه مشابهی ندارد. در شرایط نوری مختلف رنگ های متفاوتی از بدنه به چشم مخاطب می آید و عملا نمی توان نام مشخصی بر آن گذاشت.

منبع: فرادید
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2091

به "پروژه 606؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه 606؛ خودرویی که هیولای کلکسیونی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید