پس از پایه ششم تفکر و پژوهش اینبار به دانشگاه فرهنگیان می رود، چاپ آزمایشی کتب دوم هدایت

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران : چاپ آزمایشی کتاب های پایه دوم هدایت و آنالیز مسائل آن در سال تحصیلی آینده که این پایه را نداریم یکی از اهداف مدنظر است همچنین درس تفکر و پژوهش به دانشگاه فرهنگیان راه می یابد.

پس از پایه ششم تفکر و پژوهش اینبار به دانشگاه فرهنگیان می رود، چاپ آزمایشی کتب دوم هدایت

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوک از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مجید قدمی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران با اشاره به ارزشیابی کتاب های درسی گفت: برای ارزشیابی کتاب های درسی نظرات متخصصان، معلمان و دانش آموزان را جویا می شویم و بر اساس آن تغییرات لازم را در کتاب های درسی اعمال می کنیم.

آنالیز 17 عنوان کتاب درسی در امسال

وی اضافه نمود: امسال 17 عنوان کتاب درسی مورد برسی قرار گرفته تا ایرادات آنها شناسایی شده و برای چاپ در سال آینده اصلاح شوند؛ در سال اول که کتاب درسی تالیف شده و چاپ می گردد کاملا بر اساس تفکرات مولف بوده از این رو ممکن است ایراداتی داشته باشد که این اشکالات از سال دوم چاپ رفع می گردد.

رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش با اشاره به اینکه 4 کتاب پایه اول دبستان امسال تغییر یافت، گفت: کتاب های پایه دوم و ششم دبستان امسال در دست آنالیز است تا بعد از شناسایی ایرادات سال آینده بدون مشکل به زیر چاپ بروند.

آنالیز کتاب های سوم دبستان و اول هدایت از سال آینده

قدمی ادامه داد: سال آینده کتاب های پایه سوم دبستان و اول هدایت ارزشیابی می گردد کوشش ما بر این است تا بتوانیم در مدت زمانی که یک پایه تحصیلی را نداریم مثلا سال آینده که دوم هدایت را نداریم کتاب های این پایه به صورت آزمایشی چاپ و مسائل آنالیز گردد.

وی با اشاره به پیشنهاد ارائه دروس جدید به دانشجویان رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان بیان کرد: پیشنهاد داده ایم تا واحدهای تفکر و پژوهش، کار و فناوری و مبانی، اصول و روش های تحول بنیادین به صورت واحدهای اختیاری برای دانشجویان رشته علوم تربیتی ارائه گردد تا معلمان پایه ششم با کتاب تفکر و پژوهش آشنایی داشته باشند.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 815

به "پس از پایه ششم تفکر و پژوهش اینبار به دانشگاه فرهنگیان می رود، چاپ آزمایشی کتب دوم هدایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پس از پایه ششم تفکر و پژوهش اینبار به دانشگاه فرهنگیان می رود، چاپ آزمایشی کتب دوم هدایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید