چه روزهایی از سال بلیط تفلیس مقرون به صرفه است؟

به گزارش مجله جاودان، برای همه افراد رفتن به یک سفر مقرون به صرفه قیمت خیلی مجذوب کننده است مخصوصاً اگر این سفر به شهر تفلیس باشد، به نظر شما چه روزهایی از سال بلیط تفلیس مقرون به صرفه است؟ تفلیس مرکز کشور گرجستان است، جایی که همه آن را به هوای پاک و طبیعت زیبایش میشناسند، آداب و رسوم و پوشش محلی گرجی ها نیز از نکات بسیار جالبی است که با سفر به تفلیس میتوانید آن را از نزدیک مشاهده کنید. معمولاً یک سفر چهار روزه برای رزرو تور تفلیس کافی است و میتوانید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی آن تماشا کنید. قیمت اجناس در بعضی از جاها گران و در بعضی از مغازه ها مقرون به صرفه است که برای خرید خوب باید از راهنمای تور خود یاری بگیرید. البته سفر به تفلیس فقط در قالب تور صورت نمیگیرد و چون این شهر شرایط ویزا ندارد میتوانید با خرید بلیط رفت و برگشت تفلیس، رزرو هتل و بیمه مسافرتی بدون تور هم به این شهر زیبا سفر کنید. داشتن هر سه موردی که به آن اشاره کردیم الزامی است و در صورت نبود آنها پلیس فرودگاه تفلیس از ورود شما به این شهر جلوگیری خواهد نمود. در ادامه این پست از بلاگ خبرنگاران قصد داریم به شما درباره روزهایی از سال که بلیط تفلیس مقرون به صرفه میشود خواهیم گفت تا یک سفر دلچسب مقرون به صرفه قیمت را تجربه کنید.

چه روزهایی از سال بلیط تفلیس مقرون به صرفه است؟

بلیط مقرون به صرفه تفلیس

اگر به فکر یک سفر مقرون به صرفه به تفلیس هستید بهتر است فصل تابستان، ایام نوروز و تعطیلات را فراموش کنید، در این روزها هم قیمت بلیط هواپیما تفلیس گران است و هم به دلیل شلوغی مراکز گردشگری نمیتوانید به خوبی سرگرمی کنید و از سفرتان به شکل درستی لذت ببرید.

- سفر خود را به گونه ای برنامه ریزی کنید که رفت شما در روزهای آدینه و شنبه قرار گیرد و برگشت نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، در این حالت بلیط هواپیما مقرون به صرفه تر است.

- از اواسط آذر تا سرانجام فصل زمستان، به غیر از چند روزی که به تعطیلات ژانویه میرسیم، قیمت ها مناسب است و فقط برای بلیط مقرون به صرفه باید حواستان به چک کردن آنلاین پروازها و پیدا کردن بلیط لحظه آخری تفلیس باشد.

- تصور کنید دو یا سه روز تعطیلی در هفته داشته باشیم که مسلماً در این تاریخ ها قیمت تور بسیار گران گران خواهد بود، ولی دقیقاً با سرانجام یافتن تعطیلات شاهد کاهش نرخ تور و بلیط هواپیما خواهید بود و میتوانید با گرفتن مرخصی چند روزه به این شهر مجذوب کننده سفر کنید.

- قبل از تعطلات عید بلیط تفلیس به تهران مقرون به صرفه است ولی تهران به تفلیس قیمت سرسام آوری دارد.

برترین زمان سفر به تفلیس

اگر فقط بخواهیم یک تاریخ را به عنوان برترین تاریخ سفر به تفلیس معرفی کنیم آن تاریخ قطعاً بعد از تعطیلات نورور خواهد بود، در واقع در این تاریخ هم قیمت بلیط هواپیما مناسب است و هم شاهد هوای بسیار خوب و دلچسبی در تفلیس هستیم.

در بعضی از تاریخ ها نیز در هر فصلی متناسب با قیمت هتل ها، تورهای لحظه آخری پیش میاید که باید به صورت تلفنی با خبرنگاران هماهنگی انجام دهید.

منبع: تریپ
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2131

به "چه روزهایی از سال بلیط تفلیس مقرون به صرفه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه روزهایی از سال بلیط تفلیس مقرون به صرفه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید