مراکز خرید ارزان در ایتالیا

به گزارش مجله جاودان، حتما شما هم دوست دارید در تور اروپا و به خصوص در کشور ایتالیا، از برندهای لباس ایتالیایی و تازه های مد کیف و کفش چرم و عطر و جواهرات مثل جورجیو آرمانی (Armani)، روبرتو کاوالی (Roberto Cavalli)، گوچی (Gucci)، دیزل (Diesel)، دی اند جی (Dolce & Gabbana) و ده ها برند آشنای دیگر جنس های اصل با قیمت مناسب بخرید و سوغات معروف ایتالیا را تهیه کنید.

مراکز خرید ارزان در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

جالب است بدانید در ایتالیا برعکس دیگر کشورهای اروپایی، مراکز خرید مدرن و جدید زیادی وجود ندارد و بیشتر بازارهای سنتی و بوتیک های کوچک در گوشه و کنار شهرهای توریستی ایتالیا خواهید دید. پس با خبرنگاران همراه باشید تا با بهترین مراکز خرید ایتالیا آشنا شوید.

مطلب پیشنهادی : راهنمای سفر به رم

  • مراکز خرید رم

1 . خیابان ویا کوندوتی (Via Condotti)

این خیابان شلوغ یکی از مراکز مد و فشن در شهر رم ایتالیا است. نزدیک به 30 برند مشهور ایتالیایی مثل ولنتینو (Valentino)، پرادا (Prada) و بولگاری (Bulgari) در این خیابان شعبه دارند و اینجا را به یکی از بهترین مراکز خرید رم تبدیل نموده اند. حتی اگر قیمت ها برای بودجه شما مناسب نباشد باز هم این خیابان ارزش دیدن و گشت وگذار را دارد. این خیابان از یکسو به یکی از مناطق دیدنی رم یعنی پله های اسپانیایی (Spanish Steps) ختم می گردد.

پیشنهاد می کنیم بعد از خرید در این خیابان فرصت نوشیدن یک فنجان قهوه در معروف ترین کافه رم (Caffé Greco) را از دست ندهید. زیرا ممکن است افراد مشهوری را در آنجا دیدار کنید.

2. خیابان ویاکولادی رینزو (Via Cola di Rienzo)

یکی دیگر از خیابان هایی که در رم باید به آن سر بزنید، همین کولادی رینزو است. مغازه های لباس فروشی زیادی با قیمت های متوسط در این مرکز تجاری شلوغ به چشمتان خواهد خورد. همچنین توصیه می کنیم حتماً از اغذیه فروشی معروف کاسترونی در این خیابان خوراکی های خوشمزه بخرید.

3. خیابان ویاول کورسو (Via del Corso)

در قلب مرکز تاریخی رم یک خیابان طولانی و باریک وجود دارد که از محبوب ترین مراکز خرید رم است. عصرها توریست های زیادی به کورسو می آیند. مغازه های کتاب فروشی و بوتیک های برندهای زارا (Zara)، لیوایز (Levis) و … در این خیابان فراوان به چشمتان خواهند خورد. شما با یک پیاده روی کوتاه از معبد پانتئون و فواره تروی رم به این مرکز خرید می رسید.

4. بازار هفتگی پورتو پورتسه (Porto Portese Flea Market)

یکشنبه بازار پورتو پورتسه، بزرگ ترین بازار رم و مرکز مخصوص فروش اشیاء نوی ارزان قیمت و یا اجناس دست دوم است. صبح روزهای یکشنبه هر هفته به این بازار بروید و اجناس مختلف از مواد غذایی تا عتیقه جات، لباس و … را با بهترین قیمت تهیه کنید. اگر به فکر خرید سوغات ایتالیا هستید در این بازار اجناس خوبی خواهید دید و می توانید بر سر قیمت ها چانه بزنید.

مراکز خرید شیک در رم:

5. یوروما 2 و بازار کستل رومانو (EurRoma2 and Castel Romano Outlet)

مرکز خرید یوروما 2 رم یک مرکز خرید اعیانی و لوکس در منطقه EUR رم است. معماری این مرکز شبیه به معبدی باشکوه با سقف گنبدی شکل شیشه ای است و چشمان شما را خیره خواهد نمود. اگر به دنبال برندهای معروف پوشاک و بهترین کافه و رستوران های رم می گشت اینجا نظر شما را با هر بودجه و سلیقه ای جلب خواهد نمود. شما می توانید از ایستگاه مترو EUR با یک شاتل رایگان خود را به یوروما 2 برسانید.

بازار کستل رومانو نیز در منطقه ای در 15 کیلومتری شهر رم قرار گرفته است. نمایندگی برندهای بربری (Burberry)، کلوین کلین (Calvin Klein)، روبرتو کاوالی و … با تخفیفات ویژه و قیمت های حراجی در وجود دارند. این مرکز خرید نیز به وسیله خط B مترو به آسانی قابل دسترسی است.

6. مرکز خرید La Rinascente

در رم فروشگاه هایی که شبیه به مراکز خرید آمریکا باشد وجود ندارد اما La Rinascente شبیه ترین مرکز خرید به فروشگاه های آمریکایی است. این مرکز خرید 4 طبقه در مرکز شهر قرار گرفته است و عرضه نماینده انواع پوشاک، کفش، بدلیجات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی و غیره است. همچنین برندهای مختلفی از جمله fay ،swarovski، tods، stone island و lacoste در این مجموعه دیده می گردد. از بهترین امکانات این مجموعه رستوران ها، فست فودها و کافه ها است که دارای منوهای متنوع و جذابی هستند.

آدرس: خیابان Corso ،190

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 9:30 شب و یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب.

7. مرکز خرید Galleria Porta di Roma

گالریا پورتا دی روما بزرگ ترین مرکز خرید شهر است که بیش از 220 مغازه و رستوران را در خود جای داده است. همچنین این مجموعه دارای یک سالن تئاتر با 24 پرده سینمایی مختلف است. در این مرکز خرید می توانید پوشاک مردانه، زنانه، و بچگانه، کیف، کفش، بدلیجات، لوازم ورزشی، مبلمان و لوازم خانگی، کتاب، شکلات، جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی یا هر وسیله مورد احتیاج خود را تهیه کنید. از مغازه های معروف گالریا IKEA، H&M، Bata (کفش فروشی معروف ایتالیا)، Coin (فروشگاه زنجیره ای)، پوشاک زارا، Sandro Ferrone (طراح داخلی) و Mediaworld and Sisley است. رستوران های مجموعه نیز از فست فود (مک دونالد) گرفته تا کبابی ها هواداران بسیاری دارند.

آدرس: خیابان Alberto Lionello، 201

ساعت کار: هر روز از 10 صبح تا 10 شب.

8. ایتالی (Eataly)

ایتالی بزرگ ترین بازار ایتالیایی در جهان است که شامل انواع رستوران ها، اغذیه فروشی ها، نانوایی ها، خرده فروشی ها و یک مدرسه آشپزی 4 طبقه به وسعت 17000متر است. ایتری شبیه سرزمین خیالی غذاها است که ارزش دیدن را دارد.

آدرس: خیابان piazzale, 12 ottobre 1492

ساعت کار: هر روز از ساعت 9 صبح تا 12 شب.

9. مرکز خرید کوین (Coin)

کوین یک مرکز خرید لوکس واقع در منطقه پرلتی، در یکی از معروف ترین خیابان های (Via Cola di Rienzo) ایتالیا است. این مرکز خرید چند طبقه شامل لوازم خانگی، پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه، کیف و کفش، بدلیجات و لوازم جانبی، لوازم آرایشی، عطر و غیره با برندهای معروف داخلی و خارجی است. مرکز خرید کوین دو شعبه دیگر در نزدیکی San Giovanni و ایستگاه مرکزی قطار ایتالیا دارد.

آدرس: خیابان cala di Rienzo، 173

ساعت کار: هر روز از 10 صبح تا 8 شب.

10. مرکز خرید پاپیروس (Il Papiro)

امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی و ایمیل دیگر کسی به سراغ نوشتن نامه نمی رود. با این حال اگر در ایتالیا قصد نوشتن یک نامه عاشقانه را داشتید، پاپیروس در نزدیکی Pantheon بهترین مکان برای این کار است. این مرکز خرید بهترین جا برای خرید لوازمی چون کارت پستال، سرنامه، کاغذهای مخصوص و تزئین شده و غیره است. ابزار نویسندگی بسیار زیبا و کاغذهایی که با دست تزئین شده اند این مکان را به یکی از پرطرفدارترین مراکز برای گردشگران و محلی ها تبدیل نموده است. علاوه بر ابزار نوشتن می توانید کادو و سوغات نیز تهیه کنید.

آدرس: خیابان Pantheon، 50

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 7:30 شب.

11. بوتیک Dolce & Gabbana

زمانی که به آخرین مد ایتالیا فکر می کنیم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد مارک Dolce & Gabbana است. طراحان ابتدایی کار خود را در دهه 80 در یک مرکز مد در میلان به عنوان دستیار شروع کردند. خیلی زود تجربه و استعداد آن ها باعث شد تا در سال 1982 اولین مغازه خود را افتتاح نمایند. از آن پس طراحان نام خود را در جهانی مد ثبت کردند و به پیروز ترین طراحان جهان تبدیل شدند. در مغازه Dolce & Gabbana در رم می توانید انواع پوشاک مردانه و زنانه، کیف، کفش، بدلیجات و جواهرات را تهیه کنید.

آدرس: Piazza di Spagna ،94

12. مرکز خرید بورسالینو (Borsalino)

درست پشت خیابان Pantheon یکی از بهترین بوتیک های کلاه فروشی رم قرار گرفته است. این مغازه در سال 1857 افتتاح شد ستاره های بسیاری از کلاه های فدورا و پاناما استقبال کردند. بعضی کلاه ها همچنان با کیفیت و دقت بسیار بالا، توسط ماشین ها و تکنیک هایی فراوری می شوند که قدمت آن ها به 100 می رسد.

آدرس: خیابان Campo Marzio

13. مرکز خرید داویده چنچی (Davide Cenci)

داویده چنچی یک مرکز خرید مجلل و بسیار گران قیمت است که تنها افراد ثروتمند ایتالیا از آن خرید می نمایند. در این مجموعه برندهای معروف (چون جورجیو آرمانی، ورساچه، بربری، هوگان، لاکاست و تادز) پارچه کرک کشمیری، ابریشم، کت و شلوار مردانه، دامن و شلوارهای زنانه به چشم می خورند. علاوه بر پوشاک، کفش های چرم و لباس های بچگانه نیز در این مجموعه به فروش می رسند. حتی برای دیدن آخرین مد نیز به این مرکز خرید بروید.

آدرس: خیابان Campo Marizo ،7-1

ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 7:30 شب. دوشنبه ها از ساعت 3:30 بعد از ظهر تا 7:30 شب.

  • مراکز خرید میلان

اگر قصد دارید در هنگام سفر به شهر میلان، لذت خرید را تجربه کنید و یا سوغات این شهر دیدنی را تهیه کنید، توصیه ما این سه مرکز خرید است که از بهترین مراکز خرید میلان ایتالیا هستند.

مطلب پیشنهادی : راهنمای سفر به میلان

  • گالریا ویتوریو امانوئل 2 (Galleria Vittorio Emanuele II)

  • بازار سراواله دیزاینر (Serravalle Designer Outlet)

  • آی وان سنترو (Il Centro)

  • محبوب ترین مراکز خرید ونیز از دید توریست ها

ونیز مناطق دیدنی منحصربه فردی دارد، بنابراین احتمالاً ترجیح خواهید داد در هنگام گشت و گذار در شهر ونیز، وقت زیادی را برای خرید صرف نکنید. ولی اگر فرصت یافتید به مراکز خرید زیر سری بزنید. مخصوصاً میدان سن مارکو ونیز که بوتیک های برندهای معروف را در اطراف خود دارد و مکان مناسبی برای خرید سوغات ونیز است.

مطلب پیشنهادی : راهنمای سفر به ونیز

  • میدان سن مارکو ونیز (St. Marks Square)

  • بازار نوونتا دیپیاوه (Noventa di Piave Designer Outlet)

  • مرکز خرید ناوه ده ورو (Nave de Vero)

منبع: آژانس مسافرتی آدراپانا
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 606

به "مراکز خرید ارزان در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید ارزان در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید