10 بازی رایگان برتر روی نینتندو سوییچ

به گزارش مجله جاودان، برای خیلی ها نینتندو سوئیچ می تواند یک سرمایه گذاری گران قیمت باشد. پس از خریدن کنسول، موارد دیگری همانند کنترلرهای Joy-Con اضافی، عضویت Nintendo Switch Online و البته عناوین انحصاری چون Super Mario Odyssey را باید به فهرست خرید اضافه کنید. خوشبختانه تعداد قابل توجهی بازی بر روی این سیستم عرضه شده اند که هیچ هزینه ای برای بازیکنان ندارند و قطعاً ارزش امتحان کردن را دارند. در این مقاله به ده بازی برتر رایگان بر روی نینتندو سوئیچ می پردازیم.

10 بازی رایگان برتر روی نینتندو سوییچ

Dauntless

اگر هنوز پولتان را برای خرید عنوان ماجراجویی مانند Monster Hunter Rise جمع ننموده اید بازی Dauntless گزینه ای خوب برای جایگزینی این بازی است. اکشن در بازی Dauntless در طول مبارزه با هیولاهای مختلف چه تنها و چه با دوستانتان نفس گیر می گردد. شما می توانید زره و سلاح هایی که می خواهید را با کشتن هیولاها بسازید. Dauntless برخلاف سری مانستر هانتر امکان کراس پلی میان تمامی پلتفرم ها را می دهد.

Deltarune

بازی Deltarune به وسیله توبی فاکس ساخته شده است و در اصل بازی تازه او پس از سری آندرتیل است. این بازی کاملاً رایگان است و از ریز تراکنش در آن خبری نیست. داستان بازی به اندازهٔ کافی سرگرم نماینده است و همان طور که انتظار می رود موسیقی نبرد بازی فوق العاده و طراحی پیکسل آرت آن منحصربه فرد است. اگر از طرفداران سری آندرتیل هستید این بازی را به شما توصیه می کنیم.

Fall Guys

یکی از دوست داشتنی ترین بازی های رایگانی که می توانید بر روی نینتندو سوئیچ تجربه کنید بازی Fall Guys است. شما باید با 59 نفر دیگر برای به دست آوردن تاج مسابقه دهید. در این بازی مسیرهای مانع دار سخت عبور کنید، با انداختن توپ داخل سبد یا باقی ماندن بر روی پلتفرمی که به تدریج کوچک و کوچک تر می گردد تعدادی از چالش های پیش روی شما هستند. آیتم های آرایشی در بازی وجود دارند که شاید بخواهید بخرید اما ضروری است بدانید که این پوسته ها بر روی قابلیت های بازیکنان تأثیری نمی گذارند. علاوه بر این سازندهٔ بازی Mediatonic رویدادهای رایگانی نیز برگزار می نمایند که در عوض به انتها رساندن مأموریت های مختلف به شما پوسته های تازه جایزه می دهند.

Fortnite

برخی از آن بیزارند، برخی به آن عشق می ورزند و مهم نیست شما در کدام جبهه قرار دارید، موفقیت چشمگیر فورت نایت غیرقابل انکار است. اپیک گیمز نقشه ها و سلاح های مجذوب کنندهی را به طور مرتب عرضه می نماید که طرفداران را سرگرم نگه می دارد. بتل پس های هر فصل ارزش بالایی دارند و مأموریت هایی که سازندگان در اختیار بازیکنان قرار می دهند به اندازهٔ کافی مجذوب کننده هستند که شما را هر چند وقت یکبار به سراغ بازی بیاورند.

Ninjala

Ninjala تلفیقی جالب از Splatoon و Super Smash Bros. است. در این بازی جلوه های بصری دل فریب همراه با حالت چندنفرهٔ به بازیکنان اجازه می دهد یکدیگر را با سلاح های مختلف مورد هدف قرار دهند و باانرژی بالا از جایی به جای دیگر بپرند تا از تمامی بخش های استیج خلاقانه بازی سر دربیاورند. من به بشخصه این بازی را به خاطر ریز تراکنش های گران قیمتش بازی نمی کنم اما از دیدگاه گیم پلی، انجام این بازی به خصوص با دوستان تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود.

Overwatch 2

اینکه یکی از معدود بازی های شوتر اول شخص بودجهٔ بالا بر روی نینتندو سوئیچ به صورت رایگان در دسترس است. این شوتر 5 نفر در برابر 5 نفر قهرمانی طیف وسیعی از شخصیت ها با قابلیت ها و سلاح های متنوع دارد. تشکیل تیم دادن با دوستانتان و خلق استراتژی های گوناگون در نقشه های اورواچ 2 امری بسیار سرگرم نماینده است. متأسفانه پوسته های شخصیت ها تنها به وسیله بتل پس های فصلی و ریز تراکنش ها در فروشگاه بازی قابل خریداری هستند. بااین حال یکی از نقاط قوت بازی داشتن قابلیت کراس پلی است.

Pokemon Unite

Pokemon Unite بازی ای فوق العاده لذت بخش است. این بازی مکانیک های موبای بازی ای همانند League of Legends را انتخاب نموده و آن را در نبردی سه نفر در برابر سه نفر به کار می گیرد. اکشن پرهرج ومرج است و شما باید حرکات به خصوص هر پوکمون را یاد بگیرید و همکاری دیگر اعضای تیم، تیم دشمن را شکست دهید. گرافیک بازی علی رغم اینکه بر روی گوشی همراه و نینتندو سوئیچ عرضه شده چشم نواز است. مانند عنوان پیشین در این فهرست Pokemon Unite بعلاوه قابلیت کراس پلی بین دو پلتفرم را دارد.

Rocket League

Rocket League موضوعی ساده دارد که به خوبی بر روی سوئیچ عمل می نماید. شما ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد را بر روی یک زمین فوتبال راهنمایی می کنید و با آنها به هوا پریده و از توربو بوست استفاده می کنید تا گل بزنید. اگر به عنوان یک تازه وارد احتیاج به کمک دارید می توانید دوستانتان را از تمامی پلتفرم ها دعوت کنید و از آنها کمک بگیرید. محتویات پولی مانند پوستهٔ ماشین ها، آنتن ها و دیگر موارد در بازی وجود دارند ولی برخی از جوایز به صورت دوره ای به شما داده می گردد.

Smite

با قابلیت انتخاب از میان صد خدا و زاویه دید سوم شخصی که بر روی کنسول ها چشم نواز است بازی Smite به جایگاه یکی از برترین موباهای موجود در بازار دست پیدا می نماید. حالت هایی برای افراد مبتدی مانند Arena و Joust (3v3) وجود دارند تا شما را با سبک بازی و شخصیت های موردعلاقه تان آشنا نمایند. حالت Conquest دارای نقشه ای وسیع و مبارزه 5 نفر در برابر 5 نفر است. هر حرکت عنصر استراتژیکی را به نبرد اضافه می نماید. به عنوان مثال حرکت Heart Bomb شخصیت Cupid حمله ای دوربرد است که پس از برخورد سرعت حرکت دشمنان را کند می نماید درحالی که Hades می تواند با استفاده از حرکت Pillar of Agony دشمنان را به سوی خودش بکشاند. مانند بسکمک دیگر از بازی های رایگان، آیتم ها و پوسته هایی که می گردد با ارز واقعی خریداری کرد در این بازی تعبیه شده اند.

Tetris 99

Tetris 99 یکی از برترین بازی های رایگان نینتندو سوئیچ است خصوصاً وقتی که تمامی رقبا را از میدان به درنموده و آخرین بازیکن به جای مانده اید. شما باید خودتان را با سرعت روبه افزایش گیم پلی تطابق دهید و خطوط را پر کنید تا از سایر بازیکنان پیشی بگیرید. در برخی مواقع اکشن بازی تنش زا می گردد اما همواره به خاطر گیم پلی مجذوب کننده و پاداش دهنده ارزشش را دارد. خوشبختانه در Tetris 99 ریز تراکنش وجود دارد و بازیکنان می توانند پوسته های تازه را با به انتها رساندن مأموریت های داخل بازی به دست بیاورند.

منبع: Destructoid

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2294

به "10 بازی رایگان برتر روی نینتندو سوییچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 بازی رایگان برتر روی نینتندو سوییچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید