آخرین شرایط پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ، سقف پرداخت وام های خرد در بودجه سال آینده چقدر است؟

به گزارش مجله جاودان، رییس سازمان برنامه و بودجه توضیحاتی را درباره شرایط پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ارائه کرد.

آخرین شرایط پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ، سقف پرداخت وام های خرد در بودجه سال آینده چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران، سید مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی و این که این مساله در بودجه چطور دیده شده است؟ گفت: 330 هزار میلیارد تومان پرداخت حقوق صندوق های لشگری و کشوری است.

وی توضیح داد: در خصوص بدهی های گذشته تامین اجتماعی نیز طرحی را در قانون برنامه می بریم، تا بتوانیم با راهکاری که آنجا در نظر می گیریم به کلی تسویه نموده و در آینده احتیاج نباشد که معطل دولت باشند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعلاوه درباره اندازه وام های خرد مانند در نظرگرفتن 150 همت (هزار میلیارد تومان) برای وام ازدواج و فرزند آوری و... اظهارکرد: سال جاری به گونه ای تنظیم می کنیم که امتیاز تقسیم اینها را به دولت دهند به نحوی که تکلیفی به بانک ها گذاشته نگردد که منجر به ناترازی، اضافه برداشت و یا تورم برای مردم گردد.

وی درباره این که سقف این اندازه اعتبار پایین نیست؟ گفت: نه اصلا راجع به این ها بحث نشده، آیین نامه ها در دولت تنظیم می گردد، کمتر از سال گذشته نخواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2216

به "آخرین شرایط پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ، سقف پرداخت وام های خرد در بودجه سال آینده چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی ، سقف پرداخت وام های خرد در بودجه سال آینده چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید