ابلاغ مراتب ثبت محدوده عرصه و حریم کاروانسرای سگزی به استاندار اصفهان

به گزارش مجله جاودان، در نامه ای از سوی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استاندار اصفهان، مراتب ثبت محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به کاروانسرای سگزی به او ابلاغ شد.

ابلاغ مراتب ثبت محدوده عرصه و حریم کاروانسرای سگزی به استاندار اصفهان

به گزارش خبرنگاران، در متن این نامه که روز گذشته 26 آبان 97 از سوی علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خطاب به استاندار اصفهان صادر شده، آمده است:

در اجرای بند 12 از ماده 3 قانون اساسنامه سازمان میراث فرهنگی کشور و مواد مربوطه از قانون راجع به حفظ آثار ملی مصوب سال 1309 و نظام نامه اجرایی آن، نقشه محدوده عرصه، حریم و ضوابط حفاظتی و معماری مربوط به اثر ملی فرهنگی-تاریخی کاروانسرای سگزی واقع در شهرستان اصفهان، شهر سجزی که به شماره 3700 مورخ 1379/3/17 در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است، ابلاغ می شود.

محدوده حریم آثار مذکور تحت حفاظت و نظارت این سازمان است و هرگونه دخل و تصرف در محدوده حریم و تخلف از ضوابط حفاظتی مقرر، برابر مواد 558 لغایت 569 از کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی تعزیرات و مجازات های بازدارنده جرم محسوب می شود و مرتکب مشمول مجازات های قانونی خواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید مراتب جهت اطلاع و اجرا به مقامات و مسئولان ذیربط در استان، ابلاغ و از نتیجه این سازمان را مطلع نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 279

به "ابلاغ مراتب ثبت محدوده عرصه و حریم کاروانسرای سگزی به استاندار اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ مراتب ثبت محدوده عرصه و حریم کاروانسرای سگزی به استاندار اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید