استفاده از VAR، نیم فصل دوم در بعضی از استادیوم ها

به گزارش مجله جاودان، با فیفا و بورد بین المللی فوتبال هماهنگی لازم انجام شده است که به احتمال زیاد بعد از تعطیلات سال نو میلادی اتفاق خواهد افتاد.

استفاده از VAR، نیم فصل دوم در بعضی از استادیوم ها

استفاده از VAR،نیم فصل دوم در بعضی از استادیوم ها

از داود رفعتی درباره عملکرد داوران در نیم فصل اول لیگ برتر گفت:مخالف این هستم که عنوان می گردد یک تیم از داوری فقط ضرر نموده و یک تیم سود برده است. ایراد و اشتباهاتی در این 15 هفته لیگ برتر وجود داشت.ما سعی می کنیم با برگزاری کلاس های دانش افزایی و توجیهی نقاط قوت داوران را افزایش دهیم تا در نیم فصل دوم شاهد قضاوت های خوبی از داوران باشیم.در 120 مسابقه که در نیم فصل اول برگزار گردید، در کل عملکرد داوران قابل قبول بود.داوران ما با صداقت کامل قضاوت می نمایند و اگر اشتباهی وجود داشته باشد کاملا غیرعمد بوده است.

وی درخصوص راه اندازی سیستم VAR هم گفت: با توجه به تاکیدات رئیس فدراسیون فوتبال، کمیته و دپارتمان داوران در حال برنامه ریزی و دریافت مجوزهای لازم برای راه اندازی سیستم یاری داور ویدیویی است. در همین راستا با فیفا و بورد بین المللی فوتبال هماهنگی لازم انجام شده است که به احتمال زیاد بعد از تعطیلات سال نو میلادی اتفاق خواهد افتاد.همچنین در دوره MA FIFA که هفته آینده برگزار می گردد قرار است تست آزمایشی ویدیو چک را داشته باشیم که ان شاءالله در نیم فصل دوم بتوانیم در بعضی از استادیوم ها این سیستم راه اندازی کنیم و تا آنجایی که می توانیم اشکالات داوری را رفع کنیم. مطمئنا با VAR اشتباهات صفر نمی گردد.همانطور که در بازی دوستانه تیم ملی مقابل ونزوئلا در قطر از این سیستم استفاده شد و شاهد اشتباهاتی از سوی داوران این دیدار بودیم.

3-220

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 120

به "استفاده از VAR، نیم فصل دوم در بعضی از استادیوم ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از VAR، نیم فصل دوم در بعضی از استادیوم ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید