اظهار امیدواری مادورو برای سفر به روسیه در سال 2021

به گزارش مجله جاودان، رئیس جمهور ونزوئلا در نشستی با یک هیات از ناظران روسی انتخابات پارلمانی گفت، امیدوار است در طی آوریل-ژوئن 2021 به مسکو سفر و با ولادیمیر پوتین ملاقات کند.

اظهار امیدواری مادورو برای سفر به روسیه در سال 2021

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا همچنین ابراز اطمینان کرد که اعضای مجلس ملی جدید ونزوئلا هم به زودی به پایتخت روسیه سفر نمایند.

مادورو در این نشست که در توئیتر پخش شد، توضیح داد: من امیدوارم در ماه آوریل، مه یا ژوئن بتوانم به مسکو سفر کنم و با دوستمان ولادیمیر پوتین ملاقات کنم.

اواسط ماه نوامبر مادورو اظهار امیدواری نموده بود که در آینده نزدیک به روسیه سفر داشته باشد. او و پوتین طبق اعلام دلسی رودریگز، معاون رئیس جمهور ونزوئلا، مایل بودند طی ماه جاری میلادی ملاقات داشته باشند.

رودریگز پیشتر گفت، انتظار می رود ونزوئلا اولین محموله از واکسن کووید 19 روسی اسپوتنیک V را در ژانویه 2021 دریافت کند. او گفت که کاراکاس به دنبال داخلی کردن فراوری واکسن در خاک خودش است.

مادورو همچنین نسبت به واکسنهای چینی و کوبایی در حالی که ونزوئلا نخواهد توانست واکسنهای کووید 19 فراوریی شرکتهای پی فایزر و مدرنا در آمریکا را به سبب تحریمهای موجود دریافت کند، اظهار تمایل کرد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1385

به "اظهار امیدواری مادورو برای سفر به روسیه در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهار امیدواری مادورو برای سفر به روسیه در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید