کمیسیون اروپا از اقدام توئیتر در برابر ترامپ حمایت کرد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از آر تی ای، ورا ژورُوا (Věra Jourová) معاون رئیس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه در سخنانی اظهار داشت که از اقدام رسانه اجتماعی توئیتر در مورد راستی آزمایی پیغام های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا حمایت می نماید.

کمیسیون اروپا از اقدام توئیتر در برابر ترامپ حمایت کرد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبیی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

معاون رئیس کمیسیون اروپا در این ارتباط گفت: من از عکس العمل توئیتر به 2 پیغام توئیتری رئیس جمهور ترامپ حمایت می کنم. آنها این پیغام ها را پاک نکردند. همه می توانیم این موضوع را ببینیم. آنها (گزینه) آنالیز حقیقت را ارائه کردند.

ورا ژورُوا در این ارتباط اضافه نمود:بیماری (کرونا) نشان داد که نشر اطلاعات نادرست نه تنها به سلامتی دموکراسی های ما، بلکه به سلامتی شهروندان ما نیز آسیب می زند.

لازم به ذکر است، 9 خرداد ماه امسال بود کهدونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر بار دیگر به انتقاد از این شبکه اجتماعی پرداخت.

بر اساس ادعای ترامپ، توئیتر هیچ کاری درباره اقدامات و پروپاگاندای چین و یا چپ گرایان افراطی حزب دموکرات انجام نمی دهد.

ترامپ در ادامه گفته بود: آن ها، جمهوری خواستار، محافظه کاران و رئیس جمهور آمریکا را هدف قرار داده اند. کنگره باید قسمت 230 را حذف کند، تا (رفتار) آن ها تنظیم گردد!

طی چند روز گذشته روابط ترامپ با توئیتر دچار تنش شده و به تازگی نیز رئیس جمهور آمریکا پیغامی را در توئیتر منتشر کرد که این رسانه اجتماعی مجبور به عدم نمایش اولیه و سانسور آن پیغام شد.

در این ارتباط در صفحه نخست حساب توئیتری ترامپ، به جای متن نوشته شده توسط ترامپ، هشداری از سوی توئیتر به چشم می خورد که در آن گفته شده: این توئیت قواعد توئیتر را به دلیل ترویج خشونت نقض می نماید و به هر حال، توئیتر مصمم است که توئیت همچنان برای منافع عمومی قابل دسترس باشد.

دعوا میان این دو بعد از آن بالا گرفت که ترامپ در انتقاد از تصمیم فرماندار دموکرات کالیفرنیا مبنی بر برگزاری انتخابات 2020 به وسیله رأی گیری پُستی، پیغام هایی در رد این شیوه از رأی گیری که به زعم وی با کلاهبرداری فرقی ندارد، منتشر کرد.

توئیتر هم در یک نیم خط آبی رنگ که با علامت تعجب همراه بود؛ به طور ضمنی از 80 میلیون نفری که رئیس جمهور آمریکا را در این رسانه اجتماعی دنبال می نمایند، خواست که حرف های ترامپ را بدون مطالعه باور ننمایند.

نتیجه آنکه ترامپ هم با یک توئیت گزنده، توئیتر را به سرکوب آزادی بیان متهم کرد و مدعی شد که اجازه انجام چنین کاری را نمی دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1070

به "کمیسیون اروپا از اقدام توئیتر در برابر ترامپ حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون اروپا از اقدام توئیتر در برابر ترامپ حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید