ایجاد خط هوایی بین استان های اصفهان وگوانگدونگ چین دنبال می گردد

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران: رئیس فدراسیون صنعت و تجارت گوانگدونگ چین گفت: با توجه به سفر تجار چینی به استان اصفهان و اهمیت افزایش ارتباطات بین دو استان مهم ایران و چین، ایجاد خط هوایی بین استان های اصفهان و گوانگدونگ چین دنبال می گردد.

ایجاد خط هوایی بین استان های اصفهان وگوانگدونگ چین دنبال می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، شن چن(chtn) شامگاه شنبه در نشست آنالیز فرصت های تجاری و سرمایه گذاری در اصفهان و گوانگدونگ چین گفت: اصفهان شهر زیبایی است و وقتی در گوانجو بودم، کنسولگری ایران نیز فیلمی از زیبایی های این شهر نشان داد که این زیبایی ها را امروز با چشم خود مشاهده کردم.

وی با بیان اینکه از نظر اقتصاد نیز می توان اصفهان را در مرتبه بالایی دید، اضافه کرد: استان ما یکی از استان های پرجمعیت چین به شمار می رود و از نظر مالی نیز جزو چند استان نخست چین است.

رئیس فدراسیون صنعت و تجارت گوانگدونگ چین اعلام نمود: بر اساس آمار در استان ما هر فرد حدود 10 هزار دلار در سال بازده دارد و یکی از پیروزیت های این استان در زمینه آی تی بوده که می توانیم در این زمینه سرمایه گذاری های مختلفی داشته باشیم.

وی درباره حضور نمایندگان ایران در نمایشگاه گوانگدونگ که هر سال 2 بار برگزار می گردد، اعلام کرد: فدراسیون صنعت و تجارت استان اسپانسر نمایشگاهی است که در هر سال 2 بار برگزار می گردد و حجم بزرگی از اقتصاد چین را نمایش می دهد و در این نمایشگاه شرکت های زیادی از ایران برای رونمایی از تولیداتشان شرکت می نمایند.

چن درباره ایجاد یک خط هوایی از گوانجو، مرکز استان گوانگ دونگ به اصفهان توضیح داد: پروازهای ما تحت نظر دولت است و ما پس از هر سفر خارجه موظف هستیم پیشنهاداتی به دولت ارائه دهیم که البته یک شرکت هوایی دولتی به نام چاین ساتو وجود دارد که با همکاری دولت چین و اصفهان می توانیم خط هوایی برای راحت تر شدن روابط تجاری ایجاد کنیم.

وی درباره پیروزیت های اتاق بازرگانی گوانگدونگ گفت: اتاق بازرگانی گوانگدونگ با اشتن 260 هزار عضو جز اتاق های پیروز چین به شمار می رود که از 501 شاخه بازرگانی کشور به 99 آنها مرکزیت دارد که این تعداد شاخه در همه زمینه ها فعالیت داشته و اعضای این شاخه ها، از مدیران شرکت های معروف چینی هستند.

رئیس فدراسیون صنعت و تجارت گوانگدونگ چین اضافه کرد: حدود 6.5 میلیون شرکت تجاری در کشور وجود دارد که از این تعداد حدود 58 درصد متعلق به استان ما بوده و با توجه به این تعاریف، علاقه مند هستم 2 شهر پیشرفته اصفهان و گوانگدونگ همکاری خوبی در زمینه های مختلف با یکدیگر داشته باشند.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 27 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 604

به "ایجاد خط هوایی بین استان های اصفهان وگوانگدونگ چین دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد خط هوایی بین استان های اصفهان وگوانگدونگ چین دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید