بهترین سواحل آنتالیا

به گزارش مجله جاودان، سواحل آنتالیا یکی از پر هوادار ترین شهر های گردشگری در جهان است؛ آنتالیا چهارمین شهر پر جمعیت ترکیه به حساب می آید. جذاب ترین سواحل در آنتالیا در جنوب این شهر واقع بوده که طول سواحل آن 640 کیلومتر است که در این سواحل هتل های متنوعی با توجه به سلیقه و بودجه شما در هر سطحی وجود دارد.

بهترین سواحل آنتالیا

شما هر فصلی از سال قصد سفر به آنتالیا را داشتید، سواحل آنتالیا بهترین مکان و پیشنهاد خوبی برای همه مردم است پس وقتی به آنتالیا سفر کردید حتما به سواحل این شهر هم رفته و از زیبایی های این سواحل لذت ببرید. در این مطلب می خواهیم جذاب ترین سواحل در آنتالیا را برای شما معرفی کنیم تا آگاهی کامل از سواحل این شهر را داشته باشید و بهترین استفاده را از این سواحل داشته باشید.

سواحل آنتالیا، کنیالتی

ساحل کنیالتی، یکی از جذاب ترین سواحل در آنتالیا بوده که نزدیک مرکز شهر است؛ این ساحل تا آخرای ماه اکتبر خیلی شلوغ است. در امتداد سواحل مدیترانه شما می توانید گردشگرانی که حمام آفتاب می گیرند و شنا می نمایند را مشاهده کنید.

از امکانات ساحل کنیالتی می توان به بازی پینتبال، گلف، اسب سواری، پارک آبی و سرزمین دلفین ها و نهنگ های سفید اشاره نمود و همچنین ساحل کنیالتی امکانات تفریحی برای بچه ها نیز در نظر گرفته است.

توجه داشته باشید در این ساحل، تابستان ها رستوران ها و کافه ها همه روزه باز است و شب ها برنامه های متنوعی مثل کنسرت و اجرا های زنده و نمایش های خیابانی بر گزار می گردد.

ساحل لارا بیچ

از سواحل آنتالیا می توان ساحل لارا بیچ را نام برد که از مرکز شهر 11 کیلومتر فاصله دارد. از جاذبه های ساحل لارا بیچ می توان به آب های شفاف و تمیز، ماسه های طلایی رنگ اشاره نمود.

قسمتی که در ساحل لارا بیچ برای گردشگران خیلی جالب و جذاب است، قلعه ماسه ای است؛ که در این قلعه ماسه ای مجسمه هایی از شن و ماسه های سفید فوق العاده زیبا ساخته شده است .

جاذبه های گردشگری ساحل لارا بیچ عبارتند از : کلوب های ساحلی، رستوران ها و کافه ها، زمین فوتبال، مکان بازی برای خردسالان، زمین والیبال و فوتبال، بازی ها و سرگرمی های آبی، اسکیت و مکان دوچرخه سواری است.

جذاب ترین سواحل در آنتالیا، ساحل الیمپوس بیچ

از بین سواحل آنتالیا مشهور ترین ساحل، ساحل الیمپوس بیچ است که در نزدیکی تپه الیموس است و محیطی سرسبزی دارد. ساحل الیمپوس بیچ، در راستای یک جاده قدیمی است که یک مکانی ثروتمند بوده بعد تبدیل به ساحل الیمپوس بیچ شده و یک ساحل آرم و برای مسافران و بازدید نمایندگان شده است.

از جذابیت این ساحل می توان به آب های تمیز و روشن و پیشینه زیاد تاریخی اشاره نمود. جالب است بدانید اکثرا زوج های جوان هوادار ساحل الیمپوس بیچ شده اند.

این ساحل یکی از جذاب ترین سواحل در آنتالیا است؛ شما با رفتن به این ساحل لحظات ماندگاری را سپری خواهید کرد و ساعت های خوبی را می توانید در این ساحل بگذرانید.

ساحل پاتارا بیچ

ساحل پاتارا یکی دیگر از سواحل آنتالیا است که نزدیک شهر پاتارا واقع شده است. شما با رفتن به ساحل پاتارا انگار به یک مکان تاریخی رفته اید و در حال بازدید هستید؛ این ساحل به یکی از جاذبه های گردشگری شناخته شده و یکی از جذاب ترین سواحل در آنتالیا به شمار می رود که طبیعت بی نظیری دارد.

از جاذبه های این ساحل می توان به ماسه هایی دارای خاصیت درمانی، ماسه هایی شبیه ماسه های بیابان، اسب سواری، لاک پشت ها، آب های آبی تیره و موج های بلند و مکان مناسب برای ورزش های آبی اشاره نمود.

اگر به شهر آنتالیا سفر کردید حتما از بین سواحل آنتالیا، ساحل پاتارا را انتخاب کنید و رفتن به این مکان را از دست ندهید؛ این ساحل دارای آب و هوای پاک و سبکی دارد و شما با رفتن به این ساحل بی نظیر بهترین لذت را خواهید برد.

ساحل پاتارا چون یک مکان محافظت شده است به همین خاطر شما نمی توانید با ماشین شخصی خود به این ساحل بروید اما اصلا نگران این موضوع نباشد شما در آنتالیا با مینی بوس های محلی می توانید خیلی راحت به ساحل پاتارا بروید.

ساحل دامالاتاش بیچ

ساحل دامالاتاش بیچ یکی دیگر از بهترین سواحل آنتالیا است که پایین یک شبه جزیره بوده دارای ماسه های طلائی رنگ است و نمای بی نظیری دارد. در این ساحل در کل روز قایق های غواصی امکان دایو در آب های درخشنده و پاکیزه را برای شما می دهد.

یک نکته جالب در ساحل دامالاتاش وجود یک غار خیلی زیبا بوده که در نزدیکی ساحل دامالاتاش واقع شده است و این غار به یکی از مکان های پر هوادار برای گردشگران و گردشگر ها و مسافران قرار گرفته است. در آلانیا تنها ساحلی که وجود دارد ساحل دامالاتاش است.

از امکانات این ساحل می توان به جایگاه های چرخدار، دسترسی راحت، دوش های مخصوص معلولین اشاره نمود؛ از جاذبه های این ساحل، شنا کردن در آب های درخشنده و تمیز است. از تفریحاتی در ساحل دامالاتاش وجود دارد: کافه و رستوران ها، زمین والیبال، زمین تنیس، زمین بسکتبال، بدنسازی در فضای باز، زمین بازی برای بچه ها، فضای سرسبز، در راستای ساحل وجود چشمه های بی نظیراست.

به شما پیشنهاد می کنیم در هنگام سفر به این شهر، از بین سواحل آنتالیا، حتما برای بازدید به ساحل دامالاتاش برنامه ریزی کنید که یکی از جذاب ترین سواحل در آنتالیا محسوب می گردد.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1227

به "بهترین سواحل آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سواحل آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید