بهترین مراکز خرید ویتنام

به گزارش مجله جاودان، ویتنام کشوری جذاب است که با داشتن طبیعت زیبا، سواحل آرامش بخش و شهرهای شلوغ و فرهنگ اصیل شناخته می گردد، اما شرکت در تور ویتنام بدون سر زدن به مراکز خرید ویتنام ناقص خواهد بود. همانگونه که گفتیم این کشور فرهنگی اصیل و جذاب دارد و علاوه بر خرید پوشاک و لوازم روزمره، خرید سوغات ویتنام نیز یکی از فعالیت های مهم گردشگران در این کشور است. با گشت و گذار در مراکز خرید ویتنام می توانید هر چیز از جمله سوغات ویتنام را خریداری کنید.

بهترین مراکز خرید ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

در این مقاله شما را با تعدادی از مهمترین و بهترین مراکز خرید ویتنام آشنا می کنیم تا در صورت سفر به شهرهای ویتنام، بتوانید بهترین تجربه خرید و بازارگردی را داشته باشید. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

مراکز خرید هانوی ویتنام

مراکز خرید هوشی مین ویتنام

مراکز خرید ویتنام - هانوی

هانوی پایتخت ویتنام است و پیش از هر چیز، بهتر است ابتدا مراکز خرید هانوی ویتنام را بشناسیم:

بازار شب خیابانی

در محله تاریخی هانوی ویتنام خیابانی وجود دارد که شب ها بیش از 4000 فروشگاه و مغازه مختلف در آن به فروش محصولات خود می پردازند. در این بازار می توانید طیف وسیعی از محصولات از قبیل لباس و پوشاک، کفش و کیف، ملزومات لباس، وسایل منزل، آثار هنری و صنایع دستی و انواع مختلفی از سوغاتی های ویتنام را خریداری کنید. علاوه بر این طیف گسترده محصولات، این بازار قیمت بسیار پایینتری نسبت به دیگر مراکز خرید ویتنام دارد و خرید از آن می تواند به نفع شما باشد.

همچنین در این مرکز خرید هانوی ویتنام می توانید انواع غذاهای سنتی و خیابانی ویتنام را نیز تجربه کنید.

به طور کلی این خیابان، یکی از ارزانترین مراکز خرید ویتنام است و گشت و گذار در آن تجربه لذت بخشی برای شما خواهد بود. برای خرید از این بازار می توانید روزهای آدینه، شنبه و یکشنبه از ساعت 18 تا 23 به محله تاریخی هانوی ویتنام مراجعه کنید.

مرکز خرید Dong Xuan

یکی دیگر از مراکز خرید ویتنام در شهر هانوی، مرکز خرید Dong Xuan است. در این مرکز خرید دو طبقه هر چیز که احتیاج داشته باشید به فروش می رسد. در مرکز خرید Dong Xuan انواع غذاهای دریایی، گوشت، میوه، سبزیجات، پوشاک، کیف و کوله پشتی، ملزومات لباس، کلاه و لباس های سنتی ویتنام، صنایع دستی و سوغات و همه چیز به فروش می رسد. این مرکز خرید در ویتنام نیز قیمت های بسیار پایینی دارد و تقریباً تمام محصولات آن با قیمت عمده فروشی به فروش می رسند. علاوه بر این، فروشندگان این مرکز خرید نیز رفتار بسیار محبت آمیز ای دارند که از فرهنگ سنتی و مهمان نوازی ویتنامی نشات می گیرد.

این مرکز خرید ویتنام همه روزه از ساعت 6 الی 19 باز است و برای خرید از آن باید به خیابان Dong Xuan در محله Hoan Kiem سر بزنید.

دهکده سفال Bat Trang

اگر به صنایع دستی به خصوص محصولات سفالی علاقه دارید و به دنبال یک سوغاتی زیبا و ماندگار از تور ویتنام هستید، بهتر سری به یکی از بهترین مراکز خرید ویتنام، یعنی دهکده سفال Bat Trang بزنید. در این مرکز خرید می توانید هر چیز سفالی که مد نظر دارید خریداری کنید؛ از بشقاب ها و ظروف مصرفی، تا مجسمه های مذهبی و بودا تا سوغاتی های مختلف.

همچنین این مرکز خرید هانوی ویتنام یک جذابیت دیگر نیز دارد، در این دهکده می توانید خودتان نیز در ساخت سفال مشارکت کنید و با یاری استادکاران حاضر در این مجموعه، ظرف سفالی خودتان را با دستان خود بسازید.

این مجموعه در 15 کیلومتری هانوی واقع شده است و همه روزه می توانید بدان مراجعه کنید و سفال های زیبای آن را تماشا و خریداری کنید.

مراکز خرید ویتنام- هوشی مین

هر چند هانوی پایتخت ویتنام است، اما هوشی مین بزرگترین شهر این کشور است. بنابراین برای سفر به ویتنام بهتر است تعدادی از بهترین مراکز خرید هوشی مین ویتنام را نیز بشناسیم:

بازار Ben Thanh

یکی از مراکز خرید ویتنام که جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد، بازار Ben Thanh در شهر هوشی مین است. این مرکز خرید مملو از فروشگاه هایی است که میوه و سبزیجات، محصولات حیوانی و انواع قهوه های ویتنامی را به فروش می رسانند.

این فروشگاه به طور معمول از ساعت 6 صبح آغاز به کار می نماید و تا ظهر فروش این محصولات ادامه دارد. بعد از ظهر کار این فروشندگان کم کم به سرانجام می رسد و جای خود را به فروشندگان لباس، لوازم آرایشی و سوغات های ویتنامی می دهند.

مزیت اصلی این مرکز خرید در ویتنام، قیمت های مناسب آن است، به طوریکه نه تنها گردشگران بلکه مردم محلی نیز بسیاری از اوقات مایحتاج خود را از این مرکز خرید خریداری می نمایند.

این مرکز خرید در منطقه Ben Thanh واقع شده است و پیدا کردن آن یکی از ساده ترین کارهایی است که در ویتنام انجام خواهید داد.

بازار Bin Tay یا Cholon

اگر به دنبال بزرگترین مراکز خرید ویتنام هستید، این مرکز خرید شهر هوشی مین همانجایی است که باید به آن سر بزنید. این مرکز خرید 876 فروشگاه مختلف را در خود جای داده است که انواع محصولات مختلف را به فروش می رسانند.

انواع محصولات خوراکی، قهوه های خالص و ادویه جات، لباس و پوشاک، لوازم خانگی و … از جمله محصولاتی هستند که می توانید از این مرکز خریداری کنید. این مرکز خرید در منطقه 6 شهر هوشی مین و خیابان Thap Muoi واقع شده است و از ساعت 7 الی 18 برای خرید باز است.

مرکز خرید An Dong

مرکز خرید An Dong یکی از بهترین مراکز خرید ویتنام است که محل مناسبی برای خرید پوشاک و لباس به شمار می رود. این مجموعه علاوه بر فروشگاه های لباس و کیف و کفش، مکان مناسبی برای خرید صنایع دستی و سوغات ویتنام از قبیل عود و عودسوزهای دست ساز، مجسمه های چوبی و سفالی حیوانات، قوری و ظروف چای خوری و … نیز هست. بنابراین پیشنهاد می کنیم در تور ویتنام و سفر به شهر هوشی مین، سر زدن به این مرکز خرید را نباید فراموش کنید.

این مرکز خرید از ساعت 7 تا 18 در منطقه 5 شهر هوشی مین باز است و می توانید برای خرید به آن سر بزنید.

منبع: ققنوس
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1295

به "بهترین مراکز خرید ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید