تاکید فرمانده آمریکایی در اروپا بر لزوم تشکیل کارگروه چند دامنه ای

به گزارش مجله جاودان، طبق گفته ژنرال کریستوفر کاوولی، مسئول ارتش ایالات متحده در اروپا و آفریقا، جبهه اروپا کاملا به یک گروه ویژه چند دامنه ای احتیاج دارد. اما در حالی که قصد استقرار چنین واحدی از چند سال پیش وجود داشته است، پیشرفت چندانی حاصل نشده است.

تاکید فرمانده آمریکایی در اروپا بر لزوم تشکیل کارگروه چند دامنه ای

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به نقل از پایگاه دیفنس نیوز، ارتش آمریکا چند سال با تبدیل مفهوم خود از عملیات های جنگی چند دامنه ای به دکترین فاصله دارد. این مفهوم درباره رقابت ابرقدرتی و درگیری بالقوه با دشمنان در هوا، زمین، دریا، فضا و فضای سایبری است.

ژنرال کاوولی سوم فوریه در نشست مجازی انجمن ارتش آمریکا گفت: توانایی هایی که کار گروه چند دامنه ای در اختیار ما قرار می دهد و به ما در انسجام یاری می نماید و تخصصی که ایجاد می نماید، برای به روزرسانی نحوه برنامه ریزی ما برای فعالیت در قاره اروپا، بسیار بسیار مهم خواهد بود. ما همچنین قادر خواهیم بود که این توانایی را به قاره آفریقا نیز گسترش دهیم.

مسئول ارتش ایالات متحده در اروپا و آفریقا گفت، مانورهای اخیر اهمیت یک یگان چند دامنه ای در عملیات های جنگی را ثابت کرد. هدف از این رزمایش ها طراحی علیه سناریوی فرضی نبرد تمام عیار در 2035 بود.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1478

به "تاکید فرمانده آمریکایی در اروپا بر لزوم تشکیل کارگروه چند دامنه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید فرمانده آمریکایی در اروپا بر لزوم تشکیل کارگروه چند دامنه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید