تداوم فعالیت بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران

به گزارش مجله جاودان، یک دیپلمات سفارت روسیه در تهران از ادامه فعالیت بخش کنسولی این سفارتخانه در تهران با وجود کرونا اطلاع داد.

تداوم فعالیت بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سفارت روسیه در تهران روز یکشنبه خاطرنشان کرد که بخش کنسولی این سفارتخانه کماکان به فعالیت خود ادامه می دهد.

به نوشته خبرگزاری تاس آندره گاننکو مسئول بخش مطبوعاتی سفارت روسیه در تهران با اعلام این خبر گفت: در این برهه، قصد بستن بخش کنسولی خود را نداریم. هنوز در خصوص تغییر کار سفارتخانه در رابطه با شیوع ویروس کرونا در ایران ، هیچ دستورالعمل خاصی دریافت نشده است.

این ویروس جدید که هنوز از سوی سازمان های مانند بهداشت دنیای یا سی.دی. سی نامی برای آن انتخاب نشده، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد. در ادامه، به دلیل پر شدن کیسه های هوایی شُش ها از مایع میان بافتی، اکسیژن کافی به فرد نمی رسد و در صورت عدم رسیدگی به موقع بیمار با خطر مرگ روبرو خواهد بود.

شیوع ویروس کرونا در ایران و بعضی کشورهای دنیا نگرانی هایی ایجاد نموده است. تا به امروز علاوه بر چین، محل نخست پیدایش این ویروس، در ایتالیا، هنگکنگ، انگلیس آمریکا، کره جنوبی و بعضی کشورهای دیگر شیوع این ویروس مشاهده شده است. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 842

به "تداوم فعالیت بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تداوم فعالیت بخش کنسولی سفارت روسیه در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید