تصاویر اولین گوشی با دوربین بیرون جهنده

به گزارش مجله جاودان، بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند طی چند سال گذشته سعی داشته اند بریدگی یا حفره داخل نمایشگر را به حداقل میزان خود برسانند تا کاربر از حداکثر فضای نمایشگر استفاده کند. کمپانی سامسونگ همیشه به حفره داخل نمایشگر یا ناچ های قطره ای علاقه نشان داده و به جز یک مورد خاص، سراغ دوربین سلفی بیرون جهنده نرفته بود. اکنون اما به نظر می رسد باید آماده دیدن اولین گوشی این کمپانی کره ای با سلفی پاپ آپ باشیم.

تصاویر اولین گوشی با دوربین بیرون جهنده

با توجه به رندرهایی که یکی از افشاگران منتشر نموده، به نظر می رسد سامسونگ میخواهد حداقل یک گوشی با دوربین سلفی بیرون جهنده در بین محصولاتش داشته باشد تا کلکسیون خود را تکمیل کند. این گوشی مرموز حدبیشتر فضای 6.5 اینچی نمایشگر را بدون هیچ مزاحمتی در اختیار کاربر قرار خواهد داد. حاشیه های دور نمایشگر نیز به حداقل رسیده و تنها در بخش پایین آن شاهد حاشیه بیشتری هستیم.

دوربین بیرون جهنده این گوشی نیز در بالا و سمت چپ گوشی تعبیه شده و ظاهری شبیه دوربین سلفی شیائومی می 9T پرو یا آنر 9X (آنالیز دیجیاتو) دارد. آخرین باری که سامسونگ سعی داشت دوربینی با مکانیزم های مکانیکی در گوشی خود تعبیه کند، گلکسی A80 بود که از یک ماژول دوربین برای عکاسی از منظره پشت و جلوی کاربر استفاده می کرد.

مورد دیگری که این گوشی را کمی متمایز می نماید، محل قرار گیری حسگر اثر انگشت آن است. سامسونگ در بیشتر محصولات میان رده خود از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می نماید، اما به نظر می رسد این بار میخواهد از روش های قدیمی استفاده نموده و سیستم احراز هویت بیومتریک را در قاب پشتی قرار دهد. البته این کار قطعا مورد استقبال قرار خواهد گرفت، زیرا سرعت و دقت حسگرهای اثر انگشت زیر نمایشگر (چه اپتیکال و چه اولتراسونیک) که این کمپانی استفاده می نماید، اصلا قابل قیاس با انواع فیزیکی نیست.

تنها اطلاعات دیگری که این افشاگر به همراه رندرهای گوشی مرموز سامسونگ منتشر نموده، دوربین 3 گانه و برخورداری از پورت USB-C است. همچنین شایان ذکر است که سامسونگ جک هدفون 3.5 میلیمتری را نیز از گوشی خود حذف نموده. در نهایت هنوز صندلی این گوشی در سبد محصولات سامسونگ تعیین نشده و باید دید این کمپانی کره ای اولین گوشی خود با دوربین بیرون جهنده را با چه سخت افزاری تجهیز می نماید.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1029

به "تصاویر اولین گوشی با دوربین بیرون جهنده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر اولین گوشی با دوربین بیرون جهنده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید