تیکدری: 7 امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند، در نیم فصل اول بدشانس بودم

به گزارش مجله جاودان، هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان ابراز امیدواری کرد، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال جریمه کسر هفت امتیاز از این تیم را برگرداند.

تیکدری: 7 امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند، در نیم فصل اول بدشانس بودم

مهدی تیکدری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره تقابل با نساجی قائمشهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما بازی مهمی در پیش داریم و حساب یک جام در میان است. ما می توانیم با انجام چهار بازی قهرمان شویم و قطعاً این جام را جدی می گیریم. در فصل گذشته هم با بدشانسی حذف شدیم و امیدوارم سال جاری تا فینال برویم و قهرمان شویم. نساجی هم تیم خوبی است و بازی آسانی نداریم، ولی امیدوارم با دست پر مشهد را ترک کنیم.

وی در خصوص شرایط تیمش در لیگ برتر و اینکه آیا آنها می توانند در کورس قهرمانی یا کسب سهمیه لیگ قهرمانان قرار بگیرند، توضیح داد: ما کوشش می کنیم تا خودمان را به بالای جدول برسانیم، ولی مسئله مهم این است که کمیته استیناف تکلیف این هفت امتیاز را معین کند. اعتقاد ما این است که نباید تیم جریمه گردد و این هفت امتیاز حق ماست که در زمین مسابقه گرفتیم. امیدواریم استیناف در نهایت رأی را برگرداند تا به حق مان برسیم.

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان راجع به عملکردش در نیم فصل اول بیست ویکمین دوره لیگ برتر گفت: من باید آمار خودم را از لحاظ گل زدن و پاس گل دادن بهتر کنم. در نیم فصل تا حدود زیادی هم بدشانس بودم، ولی قطعاً در ادامه بازی ها شرایط را تغییر خواهم داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1400 بروزرسانی: 6 اسفند 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1987

به "تیکدری: 7 امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند، در نیم فصل اول بدشانس بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیکدری: 7 امتیاز حق ماست و امیدوارم استیناف رأی را برگرداند، در نیم فصل اول بدشانس بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید