جواد نکونام: از بازیکنان نو مقابل پرسپولیس استفاده می کنم، امیدوارم داوریِ عادلانه ای ببینیم

به گزارش مجله جاودان، سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: تنها تیمی در ایران هستیم که در هر چهار جام حضور داریم و برای موفقیت در همه این جام ها کوشش می کنیم.

جواد نکونام: از بازیکنان نو مقابل پرسپولیس استفاده می کنم، امیدوارم داوریِ عادلانه ای ببینیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام در نشست خبری پیش از ملاقات فولاد و پرسپولیس (فینال سوپرجام) گفت: در ابتدا از هیات فوتبال کرمان و مسئولان باشگاه گل گهر تشکر می کنم و امیدوارم بازی فردا بازی خوبی برای هر دو تیم باشد. باعث افتخار ما است که در سوپرجام هستیم، تنها تیمی در ایران هستیم که در هر چهار جام حضور دارد و برای هر 4 جام هم کوشش می کنیم.

بازی فردا بازی سخت و سنگینی است، یک بازی است و یک جام. هر دو تیم یکدیگر را می شناسند، تیم ما باید از کمترین فرصت ها استفاده کند و مثل بازی لیگ با تمرکز بالا بازی کند. به بازیکنانم گفته ام که باید با تمرکز کار کنیم و مقابل تیم حرفه ای حریف احتیاجمند تمرکز هستیم. آنطور که شنیدم اکبریان فردا قضاوت آخر خود را انجام می دهد، به او بابت همه قضاوت های خوبی که در ایران انجام داده خسته نباشید می گویم و برای وی در ادامه زندگی شخصی و ورزشی آرزوی موفقیت می کنم. توقع ما این است فردا اکبریان مثل بازی های گذشته برترین قضاوت را داشته باشد. متاسفانه در ایران به تیم های بزرگ نگاه متفاوت وجود دارد اما امیدوارم فردا داوری عادلانه ای را از سوی آقای اکبریان ببینیم.

سرمربی تیم فولاد در خصوص اینکه ایا موافق برگزاری بازی در چنین زمانی بود یا خیر گفت: این برنامه ریزی فدراسیون بوده وگرنه ما برنامه ای ندیدیم اما در هر صورت با توجه به بازی های تیم ملی برنامه این بازی در این زمان در نظر گرفته شده است.

نکونام در خصوص جذب نفرات تازه برای تیمش و اینکه ایا از آنها در بازی فردا استفاده می نماید یا خیر بیان کرد: در ابتدا از مدیریت باشگاه و بعلاوه آقای ابراهیمی و اعضای هیات مدیره فولاد تشکر کنم. ما بعد از 2 سال که نتوانستیم یار بگیریم چند نفر را جذب کردیم. نفراتی هم که جذب کردیم همگی با کیفیت هستن، ما برترین بازیکنان را داریم و در کنار نفراتی که تازه اضافه شده اند امیدوارم برترین استفاده را از آنها ببریم.در خصوص استفاده از بازیکنان تازه هم باید بگویم از این نفرات قطعا استفاده می کنم چون آنها جذب شدند که برای تیم ما بازی نمایند.

نکونام با اشاره به اینکه آیا این بازیکنان می توانند به فولاد یاری نمایند یا خیر اضافه نمود: در این مورد 2 نکته قابل اشاره است، ما 2 پنجره نقل و انتقالاتی بازیکن نگرفتیم و سالهای سختی را گذراندیم. تیم های دیگر هر سال بازیکنان تاپ و برترین نفرات را جذب کردند. در نیم فصل هم نمی توانید بازیکن مد نظر را قطعی جذب کنید و گرفتن بازیکن سخت است. ما نفرات خوبی را از تیم های دیگر جذب کردیم که در تیم های خودشان تاثیرگذار بودند. دوست ندارم نام ببرم ولی در سال های قبل یک عده بازیکن به فولاد آمدند و بازی کردند و احیا شده اند. مطمئنا در ادامه ین اتفاق رخ می دهد و بازیکنان تازه به ما یاری خواهند کرد.

سرمربی فولاد در خصوص اینکه آیا باز هم بازیکن جذب خواهند کرد یا خیر گفت: ما هنوز احتیاج به جذب بازیکن داریم و در این چند روز مذاکرات مان را انجام می دهیم تا به نتیجه برسیم.

نکونام ضمن تشکر دوباره از میزبانی سیرجان گفت: امیدوارم فردا بازی بدون مشکل انجام گردد وهم مردم و هم طرفداران دو تیم از تماشای این بازی استفاده لازم را ببرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2029

به "جواد نکونام: از بازیکنان نو مقابل پرسپولیس استفاده می کنم، امیدوارم داوریِ عادلانه ای ببینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد نکونام: از بازیکنان نو مقابل پرسپولیس استفاده می کنم، امیدوارم داوریِ عادلانه ای ببینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید