بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، از لحاظ فوتبالی به حق خودم نرسیده ام

به گزارش مجله جاودان، داریوش شجاعیان بعد از پیروزی 4گله مقابل استقلال از شرایط تیمش -هوادار- در فصل تازه می گوید.

بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، از لحاظ فوتبالی به حق خودم نرسیده ام

خبرنگاران آنلاین - امیرحسین اعظمی

داریوش شجاعیان که با درخشش در توسعه فولاد تبریز پیراهن استقلال را بر تن نموده بود، بعد از 4سال تیم آبی ها را ترک کرد و راهی طرفدار شد. شجاعیان بعد از 2سال جدایی از استقلال معتقد است که در استقلال از لحاظ فوتبالی به حقش نرسیده و هنوز هم امیدوار است که یک بار دیگر حضور در این تیم را تجربه کند. شجاعیان چند روز پیش هم در یک بازی محبت آمیز در برابر تیم سابقش نهاده شد؛ مسابقه ای که طرفدار با 4گل استقلال را شکست داد. او درخصوص شرایط طرفدار و مسائل مختلف دیگر به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

*شما تمرینات پیش فصل را خیلی زود آغاز کردید. شرایط فعلی طرفدار چطور است؟

این زود آغاز کردن تمرینات برای تیم ما حسن بزرگی داشت؛ اینکه بتوانیم با بازیکنان تازه بیشتر هماهنگ شویم. هدف محمود فکری هم این بود که تمرینات را زود آغاز کنیم تا با توجه به تغییراتی که داشتیم، بچه های قدیم و تازه شناخت بیشتری از هم پیدا نمایند. از طرفی انجام تمرینات و بازی های محبت آمیز هم به ما یاری می نماید که نقاط ضعف مان را پوشش داده و خودمان را قوی تر کنیم. خوشبختانه شرایط تیم و باشگاه خوب است و هدف همه ما این است که یک فصل خوب را رقم بزنیم.

*در یک بازی محبت آمیز هم 4گل به استقلال زدید و به نظر می رسد این برد از لحاظ شخصیت تیمی خیلی به شما یاری خواهد نمود؟

بله، هدف ما حتی در بازی های محبت آمیز این است که هم خوب فوتبال بازی کنیم و هم خوب نتیجه بگیریم. مقابل تیم بزرگ استقلال هم شرایط خوبی داشتیم، هر چند که استقلال هم با شرایط خاصی که در این هفته ها دارد دربرابر ما به میدان آمد. با این حال در این بازی نمایش خوبی از لحاظ فنی داشتیم.

*فکر می کنی طرفدار نسبت به سال گذشته قوی تر شده است؟

ما نسبت به فصل گذشته بازیکنان باتجربه ای در اختیار داریم که سال هاست در لیگ برتر بازی می نمایند. این موضوع قطعا به طرفدار یاری خواهد نمود و حس من این است که از لحاظ فنی و فوتبالی شرایط بهتری نسبت به پارسال خواهیم داشت. ما می خواهیم جدا از نتیجه گرفتن، خوب فوتبال بازی کنیم. فوتبال ما در این سال ها به سمتی پیش رفته که خیلی از تیم ها فقط دنبال نتیجه هستند و نمی خواهند اهمیتی به نوع فوتبال بازی کردن بدهند. خیلی ها دنبال خوب فوتبال بازی کردن نیستند و فوتبال ما به جای پیشرفت در حال پسرفت است. از طرفی حاشیه ها و جنجال ها هم زیاد است و این مسائل یاریی به لیگ و تیم ملی ما نمی نماید. ما باید از حاشیه ها دوری نموده و کیفیت فوتبال خودمان را بالا ببریم. باید به یک موضوع دیگر هم اشاره کنم.

*بفرمایید.

شما می بینید که عربستان و دیگر کشورهای عربی و بعلاوه کشورهای شرق آسیا چگونه به فوتبال اهمیت می دهند. فوتبال فراتر از این است که فقط به عنوان یک رشته ورزشی به آن نگاه کنیم. عربستان یک نمونه واضح برای مثال زدن است که ستاره های دنیای فوتبال را به کشور خودش کشانده و می بینید که رونالدو چگونه از فوتبال و لیگ این کشور تعریف می نماید. ما هم می توانیم فوتبافهرست و مربی باکیفیت به این فوتبال بیاوریم و باعث رشد فنی فوتبال ایران شویم.

*تو 4سال در استقلال بازی کردی. رفتن از این تیم برایت سخت نبود؟

واقعیت این است که من در استقلال بدشانسی آوردم و از لحاظ فوتبالی به حقم نرسیدم. قبل از جام جهانی 2018شانس حضور در تیم ملی را داشتم که مصدوم شدم، در واقع مصدومیت های بدموقع به من ضربه زد. با این حال هر وقت برای استقلال بازی کردم، نهایت کوشش خودم را برای یاری به این تیم انجام دادم و دوست داشتم بیشتر به تیم یاری کنم که دیگر نشد. سال آخر هم اتفاقاتی رخ داد که خودم فکر کردم می توانم با رفتن به استقلال بیشتر به این تیم یاری کنم، از طرفی تصمیم آقای مجیدی هم این بود که در فهرست مورد نظرش نباشم و این چیزها در دنیای فوتبال طبیعی است.

*فکر می کنی دوباره به استقلال برگردی؟

بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است ولی در حال حاضر بازیکن طرفدار هستم و فقط به این تیم فکر می کنم.

*پارسال اصلا مصدوم نشدی، درست است؟

بله، من 23بازی برای طرفدار در لیگ انجام دادم و در 7بازی هم به میدان نرفتم که صلاحدید کادر فنی بود. خوشبختانه مصدوم هم نشدم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 مرداد 1402 بروزرسانی: 1 مرداد 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2292

به "بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، از لحاظ فوتبالی به حق خودم نرسیده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی در استقلال آرزوی هر بازیکنی است ، از لحاظ فوتبالی به حق خودم نرسیده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید