خبرنگاران خانوارهای کم بضاعت در خلخال خانه دار می شوند

به گزارش مجله جاودان، اردبیل - خبرنگاران - مدیر بنیاد مسکن خلخال گفت: با اجرای پروژه مسکن ملی در خلخال جمعی از خانوارهای نیازمند به مسکن و فاقد سرپناه این شهرستان خانه دار خواهند شد.

خبرنگاران خانوارهای کم بضاعت در خلخال خانه دار می شوند

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمد حاتمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهارکرد: اقدامات لازم از جمله تامین زمین محل مورد احداث پروژه مسکن ملی ، ثبت نام از متقاضیان و قرعه کشی ثبت نام شدگان اجرا شده و بزودی عملیات اجرایی احداث مسکن ملی آغاز خواهد شد.

او اضافه نمود: در مرحله اول ثبت نام مسکن ملی 730 متقاضی در خلخال ثبت نام کردند که پس از آنالیز های اجرا شده از سوی کارشناسان وزارت مسکن و شهرسازی نام 140 متقاضی دارای شرایط برخورداری از مسکن ملی نهایی شد.

وی با بیان اینکه شراط اول برخورداری از مسکن ملی علاوه بر شرایط اعلام شده برای ثبت نام واریز مبلغ اولیه از سوی متقاضیان است، گفت: افراد واجد شرایط مبالغ اولیه خود را واریز نموده اند و زمین نیز در جوار بیمارستان جدید خلخال آماده سازی شده است.

حاتمی با تقدیر از همکاری دادستان عمومی و انقلاب خلخال در حل مشکل معارض شخصی زمین محل احداث پروژه مسکن ملی بیان نمود: بنیاد مسکن آماده آغاز این طرح بوده و در حال حاضر منتظر حل مشکل زیرساخت های موردنظر در محل احداث هستیم.

به گفته وی ، در فاز اول این پروژه 60 واحد در 2 بلوک 5 طبقه ای احداث خواهد شد و با تامین زمین موردنیاز نیز برای اجرای فاز دوم طرح ، عملیات احداث 80 واحد دیگر در قابل طرح مسکن ملی در خلخال آغاز می گردد.

وی اضافه نمود: ساخت مسکن ملی در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

شهرستان خلخال با 85 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1424

به "خبرنگاران خانوارهای کم بضاعت در خلخال خانه دار می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خانوارهای کم بضاعت در خلخال خانه دار می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید